Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.01.2014, 17:57
Turbo Isuzu:n Avatar
Turbo Isuzu Turbo Isuzu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.10.11
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 695
Perusasetus

Olvia ostettu ja olvia juojaan.

  #2  
Vanha 17.01.2014, 18:03
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Karhua
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
  #3  
Vanha 17.01.2014, 18:35
hämis:n Avatar
hämis hämis ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.01.12
Sijainti: Joensuu, Niva
Viestit: 91
Perusasetus

Grafenwalder Pils kolomas tölökki..
__________________
Juuri tästä kyseisestä asiasta mitään tiedä..
  #4  
Vanha 17.01.2014, 18:36
k.j:n Avatar
k.j k.j ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.10.05
Sijainti: Turusta +300 km
Viestit: 1.076
Perusasetus

Ma ainakin vedän kaksinkäsin sitä menetettyä.
  #5  
Vanha 17.01.2014, 19:21
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k.j Näytä viesti
Ma ainakin vedän kaksinkäsin sitä menetettyä.
Kyl Karhu on parempaa
__________________
HJ61
MMC
  #6  
Vanha 17.01.2014, 19:41
hämis:n Avatar
hämis hämis ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.01.12
Sijainti: Joensuu, Niva
Viestit: 91
Perusasetus

Earth Song
Shiraz Mourvédre 2012 Shout Africa:aa pikkurilli tanassa
__________________
Juuri tästä kyseisestä asiasta mitään tiedä..
  #7  
Vanha 17.01.2014, 21:15
pete84 pete84 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.12.10
Sijainti: viitasaari
Viestit: 128
Perusasetus

ysäriä


Jos muutaman tässä himoksella.onkos muita
  #8  
Vanha 17.01.2014, 21:18
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Jos sitä nyt pari pirkkaa, ku kaks sunttia meni jo paskaks varaajan asennuksessa. Luulin jo et tällä tontilla on juokseva vesi tänää, mut ei... vittu ku vituttaakin... No jos tuo pirkka hieman helpottais pahaamieltä... Eli pienet sille...

Terkkuja Severille. Kyl tääl jo sisävessa on toiminnassa ens perjantaina...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LADOGA 31.5-8.6.2014 HaKu Tapahtumat 168 10.12.2014 18:44
2014 hj 60/61 Chit-Chat 17 01.01.2014 04:09
Kelekkakausi 2013-2014 Joske Chit-Chat 12 31.12.2013 15:06
KULMAKORVEN AJOPÄIVÄT 2014 Kulmakorpi Tapahtumat 0 29.12.2013 20:09
Ladoga 2014 HaKu Tapahtumat 0 23.09.2013 15:07


Sivu luotu: 07:32 (GMT +2).