![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
itellä tallin perukoilla tommonen vuodelta 1941 oleva The warner&swasey co model m-1200 paino 3500 lbs. 300 mm pakka ollut nyt kolme vuotta ja hintasa on hankkinut tähän sai mukaan alkuperäis manuaalit vahteistoon on vaihettu kytkin pakka ja laakerit sitä ihmettelin että löyty vielä
__________________
elämä on esileikkiä ennen kuolemaa |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Itellä tuollainen... En oo mikään koneistaja, mutta omiin tarpeisiin riittää kyllä. 15" vanne mahtuu johtimien päälle pyörimään. Kuvassa saapunut juuri talliin ja pyramidinrakentajan nikseillä siirtymässä tallin toiseen päätyyn... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Hyvin on muuten hinnat hypänny noilla vanhuksilla, eilen nettikoneesta kattelin, niin alta 3k€ ei saa oikeastaan mitään. Vielä joku vuos sitten 2000e oli jo valinnan varaa..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Itsellä tuollainen 50-luvulta oleva Ford... Eiku Harrison
![]() ![]() Esimerkiksi -65 Valiantin 3.7-litraisen suoran kutosen kampiakselin ja nokka-akselin laakeripinnat tuli hiottua tuon sorvin kanssa. Muutamaan kohti kun vaihteli uudet kiinnityspultit ja johteiden liukuosia vähän kiristeli, niin välykset sai aika pieneksi ja saa jopa sorvattua laakerikelpoisia välyksiä (muutamia satasia).
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |