Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.10.2004, 15:24
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Lainaus:
quote:...mutta kukakohan ajoi tampereella sellasella kauniilla isorenkaisella oranssilla bjllä jossa oli vaalea rättikatto?
Oiskohan ollu Hate???
Mutta kukahan on parikertaa ajellu Rautajärvellä oranssilla hoijakalla jossa on konepellin keskusta musta ja fillarit tais olla 35"???

#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# ACN Activated!

cruiser60@luukku.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mistä halpoja latureita vois kysellä kelkka700 Tekniikka & Jutustelu 9 14.10.2007 15:52
Mistä kannatas kysellä ohjaus iskaria LJ70:seen! PatrolAss Tekniikka & Jutustelu 3 15.03.2006 12:13
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47
taas piti kysellä... JoniMan Vuosimallit 1984-1996 4 18.11.2003 18:05


Sivu luotu: 04:51 (GMT +2).