![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Leikkelin palaset tankinpanssarille. Painoa osilla 29kg. Kuhan pääsee rakentamaan niin varmaan saa hieman kevenneltyäkin. 5mm 650 hot rolled tavaraa, et luulis kestävän. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Laita nyt ainakin uusi pakosarja, kun se kerran on irti.. ihan kelvollisia peltisatseja saa eBaystä parilla satasella
![]() Jos rakennat uudet riiput, niin sellaiset bumeranginmalliset on ihan pätevät siinä, että olisi voinut toimia jopa tuolla alkuperäisellä paikallaan ilman että ottaa kiinni. Ainakin omassa XJ:ssä aikanaan toimi sellaisenaan aika mukavasti.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Meinasin käyttää vielä vanhaa pakosatsia, kun ei ole ohueksikaan mennyt. Ajattelin joustopalan laittaa s-putken jälkeen, jos se hieman auttaisi.
Mistäs nää vanhanmallin satsit on yleensä ekana revenny? Veikkaisin tota kutospytyn ja tukin liitosta ja tehtaan hitsit on aika karmeat. Niistä uudemmista löytyy ggooglaamalla kuvia revenneenä vaikka kuinka. Mitkä on aftermarket sarjoista osoittautuneet hyviksi, kestäviksi? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Knock sensorin liitin oli hieman jumissa.
![]() Uusi Boschin EV1 liitin. Samassa johtonipussa on Lambdan liitin ja jäähdytysnesteen lämpötila. Lambdalle pitää vielä muutoksia tehdä, kunhan laajakaista saapuu postiin. ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Aattelin laittaa kaasujouset konepeltiin. Taakse sopivalla motonetin 700N tarvikejousella kokeilin. Pituus on passeli, mutta aivan liian jäykkä. Lisäksi parempi tulee kun laittaa molemmille puolille. Meinasin kokeilla 100-150N molemmille puolille?
Viimeksi muokannut koira : 23.02.2014 20:02 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pakosarjan tarkastin värillä, ei löytynyt halkeamia. Onneksi ei tarvinnu ruveta hitsaamaan. Saakelinmoinen homma olis putsata sisältä, et onnistus.
![]() Esikasausta, vielä on tiivistesatsi tilaamatta. Pakosarjan laitimmaisiin pulttireikiin on laitettava M10 helicoilit. Laitimmaisissa pulteissa kannattaa olla tarkkana ettei veivaa pultteja liian pitkälle, törmäävät kannenpultteihin. ![]() Pahimmat töhnät poistettu. Liqui Molyn injector cleaneri on aikas hemmitin tehokasta, joskin kallista. ![]() Kansi todettu suoraksi, seuraavaksi kevyt hionta venttiileille ja sitten pikkuhiljaa kasaanpäin. Viimeksi muokannut koira : 02.02.2014 20:28 |
![]() |
Luokat |
cherokee, expedition, jeep, venäjä, xj |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
XJ murrosremppa | Dethlock | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 08.05.2012 09:49 |
Ostettu XJ:n takavalo | Pekka.j | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.06.2011 18:30 |
Ostetaan xj korotus | jeepchero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.10.2009 21:40 |
Ostetaan xj:n paisuntasäiliö | kaistapää | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.10.2009 08:07 |
o: xj:n vetokoukku | timppa253 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.03.2007 09:26 |