![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Bitumi ei välttämättä pysy katossa kiinni kauaa,Mut toi stp-butyyli silveri tai goldi kyllä pysyy ![]() JA ruostetyöt kannattaa tehdä ennen noitten laittoa ![]() JA Ovien/kontin luukun tiivisteet kannattaa kattoa että on kunnossa. Ja Snorkkelin putkea ei kannataa vetää kuskinpuolelle.. Ja Tulipellistä kannattaa tukkia kaikki turhat reiät mitä joku on kuitenkin poraillut sinne. Jos oikein haluaa hypistellä ja hieroa,Niin jotain vaikka 3mm lattaa vetää possuliimalla vielä tueksi noihin isoihin suoriin pintoihin kiinni antamaan jäykkyyttä.. JA seuraavaksi pinoat optimoita konttiin kuin koivuhalkoja pinoon ja kilowatti tolkulla vahvistimia valat lattian betonilla kaiuttimien aluset ainakin 20mm alumiinista bassoja niin paljon että saa hommata 6"korotus sarjan kompensoimaan kadonnutta maavaraa ![]() Noista matoista kertyy sit painoa aika salakavalasti yhden miehen verran ![]() Mut kunnolla kun tekee,Niin varmasti hiljenee roimasti ja tohon lämpöjuttuunkin auttavat kerta lisäävät materiaalin paksuutta!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
se bitumimatto on ihan vihonviimestä paskaa ainakin auton lattioissa, ite tehny patrolliin ruostehommia jonni aikoo ja kun joku kyrpä on tohottimella muovannu bitumit lattialle, niin ah heijjaa jotta on ihanoo suaha se irti, jotta sais hitsata iliman, että koko auto palaa.. se ensinnäkin peittää ruosteen tosi hyvin ja pehmeistä kohista löyty tosi pehmeitä paikkoja maton alta hyvinkin kaukaa ite vaurioalueelta kun tarkemmin tutki ja sitten tosiaan se on paikottain helekkarin tiukassa, että saa hitsattua. offiautoon en laittas ikinä tuota
![]() joku minkä sie suat rullattua lattialta syrjään, jos tarviit kuivattaa tai hitsata autoo ja kiinnitys vaikka alumiinilistalla tms, että on heleppo nykästä ruuvit päistä auki maton irrotuksen takia luulisin olevan fiksuin vaihtoehto offivermeeseen ![]() tosiaa niiko moni on sanonu ni ovet ja seinät, sekä katto noissa eniten resonoi, ei niikää se lattian paksumpi ja pokattu pelti. yks on toki jos teet siihe lattiavanerit, ni sillo tee tuuletusontelot, joita pitkin ilima piäsöö kiertämään vapaasti kun auto on tallissa luukut auki kuivamassa, mutta tuollanen vanerointi voi tuoda aika ikävästi lissee painoo varsinki köykäsempään peliin.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ite oon miettiny että repis nuokin matot pois kun aina märkänä.. tuohan on kuitenkin harraste auto jolla ei ajeta satoja km. ja pitäähän tuollaisen olla vähä kilpa auto henkisempi..
|
![]() |
Luokat |
melu, äänieristys |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|