![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Suojakuoria on vähän nihkeä käytellä. Koska tuo on vedenkestävä luuri jälleen niin kaikki on noiden suojaläppien alla. Mukana tulee telakka missä tuon voi lataa ja tietenkään suojakuoria ei voi käyttää telakan kanssa. Joten en viitsi käytellä suojakuoria. Syystä tai toisesta ääni liitäntä ei ole suojattu? Poitsulle tuli muuten hankittua ZTE Blade 3. Oli halvin 4" näytöllä varustettu luuri. Maksoi 89€. Nyt nähnyt tarjouksessa 69€ tuota. Kyllä sen huomaa siitä luurista että on hieman halpa. Käyttis pyörii vähän nihkeästi. ZTE tekemät lisäykset Androidiin on ihan perseestä. Ei salamaa ja ei se kovin kehuttavia kuvia ota. Näyttö halkesi kun suojakalvo otettiin irti. Eikä se tietenkään mene mihinkään takuuseen kun vinkuvat että näyttö on saanut osumaa tms. Yllättävän hyvä kuva kuitenkin ruudussa hintaluokkaan nähden. Ei saa minkäänlaisia suojakuoria. Vähän on nihkee ostos. Onneksi ei ollut kallis. Pitää kait tuuppaa joku muu Android tuohon sisään niin saa sen käyttöliittymän vähän järkevämmäksi. Mutta jos tuota hankkii lapselle niin mikäli on ensimmäinen älyluuri niin ei kannata ostaa. Mikäli lapsi ei osaa pitää huolta luurista pätkääkään niin älä osta. Ei se kestä lapsen käytössä ja tosiaan suojakuoriakaan ei ole. Mutta jos lapsi osaa pitää siitä huolta niin mikä ettei. Hitto kun noita Samsungin Galaxy Mini luureja ei saa enää. Ne kestää mitä vaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kyllä sen saa takuuseen jos ei sitä oo tiputettu yms. Emännältä yksi iPhone 4 hajotti näyttönsä keittiön kaapissa ja liikkeessä vannoivat että saa itte maksaa korjauksen mutta takuuseen meni kuitenkin.
Viimeksi muokannut Ville. : 07.01.2014 20:28 |
|
|
|||
|
|||
|
50€ ottavat rahaa siitä jos eivät sitten vaihda sitä näyttöä kun toteavat että se on itse rikottu. Tuollainen näytön rikkonaisuus on vähän nihkeä itse todistella ettei se ole mihinkään tippunut. Laitteessa ei ole mitään naarmuja tai osumia pudotuksista. Mutta liikkeessä veikkasivat ettei mene takuuseen. Tarjosivat toki huoltoa, mutta itse joutuu sitten näytön vaihdon maksaan ja jos ei sitä maksa niin vähintään se 50€ siitä arviosta. Se taas on yli puolet koko luurin arvosta niin eihän siinä ole mitään järkeä. Mielummin tilaan itse uuden näytön siihen ja vaihdan sen. Eihän nuo uudet näytöt ole kalliita.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Siinä tosin on ne anturit mitkä kertoo että onko puhelin tippunut vai ei. Jotenkin tulee nykyään oletettua että jokaisessa älypuhelimessa olisi sellaiset. |
|
|
||||
|
||||
|
Jokaisessa älyluurissa on kiihdytysanturit/-mittarit/mitä lie onkaan. Toi "putoamisen todentaminen" ei kai vaadi, ku että laitteen muistiin jää tarpeeksi suuri G-lukema? Eli luulis jokaisesta löytyvän, tai ainakin tekniikan sellaiseen olevan.
|
|||
|
|||
|
Niin luulisin, ja niiden avulla silloin vaihdettiin takuuna siihen iPhoneen uusi näyttö maksutta. Vaikka liikkeen kaveri olikin sitä mieltä kovasti että puhun paskaa ja puhelin on tiputettu ja näyttö haljennut sen takia.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mut eipä tuolla ole väliä. Vaihdan sen näytön ihan itse joskus kun jaksaa. |
|
|
|||
|
|||
|
Meillä ollaan tyytyväisiä lumioihin. Itsellä 920 ollut vuoden päivät, isäukolla 820 saman aikaa, likalla 520 nyt ja lukuunottamatta kameran salaman puuttumista varsin käypä halpapuhelin. Tuon omani olen kerran joutunut buuttaamaan, navi on hemmetin nopea ja hyvä, puhelin muutenkin toimii ripeästi. Kaiken maailman appseja löytyy näihinkin mitä tarvitsee, paljon niitäkin mitä ei. Lasi kestää, on se putoillutkin jonkun verran.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin | Finnmerchant | O/M/V Muut | 1 | 27.08.2009 19:24 |