![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Katselitko bemarin vanteita? Niissä on sama 5x120 mm jako. Keskireikiä on 72.5 mm ja 74.1 mm, eli riittää nekin. Jenkkien 5x4,75" vanteita on käytetty bemareissa, ja bemarin vanteita jenkeissä. Se on 120,65 mm, joten ei kaukana sekään. Voi vaatia alkuun kiristelyä kun hakevat paikkaansa. Jotkut hurjat ajavat 2 mm väärän pulttijaon vanteilla, mutta minä en kyllä uskalla... (niin kyllähän sinä tiedät, että nuo sun peltivanteet on laittomat tähän autoon? Raideleveys ei sais muuttua kuin 30 mm max. Sitä vaan, ettei tule suotta katsastuksessa probleemia, jos on tarkka inssi... )
|
||||
|
||||
|
Joo bemarin listoja on kateltu mutta ei taho henkilöautonvantehissa riittää kantavuus tuommoselle möhkäleelle ja mallitkin tahtoo olla henkilöautomaisiin kulkineisiin suunnattuja minun silmääni.
En niin tarkkaa katastusmiestä oo nähnyt täälläpäin että raideväliäkin rupeais mittomaan vaikka rengassettejäkin oon muutoskatastanu erinäisiin peleihin tyytyväisiä ovat aina olleet kun pysyy pinta kaarien sisässä. Saattaapi olla että tuo 265/75 16" rengaskokokin menee yli sallitun suurimman mitä edes muutoskatsastamalla amarokkiin sais laittaa tiedä sitten en ole tutkinut kun unehtu kysyä muutoskatastusta katastamassa käydessä
|
|||
|
|||
|
Itse hommasin Mud Terrain KM2 setin samalla koolla 265/75-16, vanteiden et 35. Autossa on Buchwackerin levikkeet 1, 75", niin sisään jää nuokin. Sitten jos riisuu levikkeet pois, niin sopivasti tulee hitusen lokarista renkaan kyljet ulos, kulutuspinta vielä piilossa. Noiden levikkeiden kanssa sais tulla n. 30-40mm vielä ulommas tuo rengas.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| TML murrokset | Tollukka | Tekniikka & Jutustelu | 181 | 29.01.2015 14:28 |
| Myyty Levikekumia TML | Grr | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.03.2013 22:12 |
| tml kompura | rocky86 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.11.2012 19:09 |
| TML lukot | Gegguli86 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 20.09.2011 22:08 |
| VW 1.6 D ja VW 1.6 TD painot ? | 4WD | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.12.2009 13:51 |