Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.01.2014, 14:02
tekniikkamies tekniikkamies on kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Itse muistan koulusta myös kuinka laulaminen ei huvittanut yhtään. Nyt kun tilanne on sillai eri, että luvassa on pientä keikkailua ja itse haluun mukaan oikein vanhan liiton ohjelmistoa, on käynyt niin, että yllättäen onkin motivaatiota opetella laulamaan soittamisen ohella jotain sellaista mihin ei meinaa löytyä helposti muita.

Kun haaste on tarpeeksi todellinen, motivaatio paranee.

Samoinhan on käynyt kirjoittamisessa ja moni sellainen asia mitä koulussakin oli on nykyisin kiinnostavampaa kun siihen on enempi kosketuspintaa - vaikka historia.

Mielestäni myös lasten erot motivoitua eri tavoin tulisi paremmin huomioida. Jos liikaa lähdetään siitä, että nyt tähdätään johonkin parempiin opiskelumahdollisuuksiin, osalle ei synny siitä mitään ahaa elämystä vaan vierastuttaa koko touhu.

Eli jos mua vaikka yritettäs motivoida laulamaan tänä päivänä, että kaikki tähtää siihen, meet Sibikseen opiskelee laulua, aattelisin, että hommasta ei tule lasta eikä paskaa ja olisin turhautunut kun taas jos tähdätään puolen vuoden päähän, vedät pienellä kokoonpanolla jossain pippaloilla Moskovan valot ja pari Tapsa Rautavaaran parasta, ruvetaan olemaan jo niin konkreettisella tasolla, että haasteen voi ottaa vastaan.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastajan oikeudet S.K Tekniikka & Jutustelu 7 25.05.2011 14:39

Sivu luotu: 20:28 (GMT +2).