![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mulla normaaliajossa nostaa 1.6 baariin ja lukko päällä 2.3 bar.. ja mulla vielä vakio turbiini.
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
Ilmotetut ahtopaineet yleensä on sen mitä se enintään ottaa.. mullaki ostaissa puhalti 1.6 ja kun pitkään kiihdytti niin 1.9. Oli mahdollisesti jo joku rukannut. Pumpussa oli vielä sinetit. Nyt ahtaa 2.4 mikä on tolle vakio hx35 aikalailla maksimi. Jos yli 2.4 niin se putoo kartalta.
|
|
||||
|
||||
![]()
multa on karannut kaikki sinetit.
![]()
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on pumpussa vielä yks sinetti paikallaan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mulla ei laula edes noin korkealle. tuo tuntuu parhaiten vetävän 1200-2100 rpm..
mailejakin tuohon on kertynyt vaivaiset 355 tml, että kaiken laista ropaajaa varmasti matkan aikana on riittänyt. ![]() paljon on paranneltavaa ja muutettavaa jos vaan viitsii. sähköjohtojakin lähtisi kilometrikaupalla kun viitsisi parsia. ![]() ![]() tuossa huono kuva kamppeesta, ostin keväällä hollolasta ja sitä ennen ollut jossain tampereen kupeessa jollakin koneurakoitsijalla. onko kellää mitään historiaa tästä autosta?
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se veto päällä pitäis kiertää 2750rpm. Paras vääntö on siinä 1600rpm kohdalla.
Mä tuun hiukan jäljessä. 342000mailia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla veto loppu leikaten just 2200rpm vakiona. Nykyään vetää 3300rpm. Paras muutos viritysten puolesta ollu toi kierrosten nosto. Tekis nyt mieli nostaa kierrokset 4000rpm Tykkään ite laajasta käyttöalueesta.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Dodge Ram 4X4 | Tonza | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 13.03.2012 21:45 |
Myyty Dodge Ram | joa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 05.07.2009 20:21 |
Dodge Ram | Swoop | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.08.2008 16:59 |
Dodge ram | samppa790 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.01.2008 07:06 |
M: Dodge Ram | Rytari | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.03.2006 14:49 |