Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 13.10.2004, 20:15
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Huh huh mitä säätöä inkkari saa aina aikaiseksi. Parissa päivässä näköjään tapahtuu Kukaan ei näköjään vieläkään ole vastannut inkkarin alkuperäiseen kysymykseen vaan suurin osa keskittyy siihen että inkkari on runkkari ja se pitäs ampua tai jotain sen suuntaista. Ei mua ainakaan häiritse tuo paskan jauhanta, niin kauan kun sitä ei ole koko topicci täynnä.

Mutta minä lähden siitä että kaiken paskanjauhannan alkulähde on tojota. Sen on nähnyt täällä jo niin monta kertaa. Voi luoja mitä friikkejä jotkin on automerkin suhteen. Mitään pahaa ei siitä merkistä saa puhua. Oli sitten kyse 4-veto mallista tai jostain kurppasesta corollasta. Tietty porukka on silloin eri, mutta lopputulos aina sama. Mut loppupeleissä aivan sama. EVVK.

Plääh. Lopetetaan kaikki tämä palstan selailu niin kukaan ei kilahtele. Nähdään vain kasvotusten niin ikinä ei ole ongelmia. Ainakaan minä en ole sellaisia nähnyt noilla safareilla sun muilla missä olen käynyt. Jotenkin tämä webbi vapauttaa kirjoittajat tai jotain.

Kaippa tuostakin nyt joku herneen nenäänsä vetäsee.. Nyybien kommenteistä en kyllä välitä p*skan vertaa, kun ei ole pokkaa kirjoittaa omalla nikillä.

-- Halaillaan puita ja WEB offaillaan. Se on mukavaa touhua ja kukaan ei vikise --

Nerd-O
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kannattaa puhua paskaa tjl Chit-Chat 3 04.02.2007 12:51
Aitaa ( offtopic) JakeHammer Tekniikka & Jutustelu 10 21.09.2004 10:58
Poltatko?[offtopic] HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 32 17.09.2004 09:46
Woimasavuu (Offtopic) MK Tekniikka & Jutustelu 5 23.08.2004 08:00
M: talvinakit (munkeista ei voitane puhua..) Ojizzz O/M/V Muut 0 30.07.2003 07:50

Sivu luotu: 01:23 (GMT +2).