![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Oliko nuo crew cab-mallit, missä oikeet takaovet, vieläkin sitte harvinaisempia vai onko niitä tehtaan puolesta tullutkaan?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
2gen malleissa joissa on kunnon takaovet niin ovat jonkun koripajan tekemiä. niitä ei ole tehtaalta tullut.
Eli tämmöstä ei ole tehtaalta saanu 2gen koria.. ![]() Viimeksi muokannut Villeri : 04.01.2014 22:56 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
mistä johtuu ettei tämä 24venanen ole yhtä suosittu?
eikös peruskone ole sama kuitenkin?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Peruslohko on sama. Ehkä siinä on se, että tuo 12valve kun on mekaanisella pumpulla ja siinä on hiukan vähempi liikkuvia osia, tekee siitä vähä enemmän ikuisuusmoottorin.. 24venan kansi on hiukan teknisempi, esim suuttimet on venakopan sisällä ja polttoainelinjaakin menee jonku verran kannen sisällä. 12valvessa kun on kaikki ulkopuolella jne.
Jenkeissä ovat jonkun verran vaihtaneet noita pekkapumppuja 24valve koneisiinkin. Suomessakin tiedän ainakin yhden, mun vanha jakopääkotelo meni siihen muutosprojektiin kun siitä sai vielä hitsattua ehjän. Tuokin on sitten niin mielipide kysymys, että haluaako täysin mekaanista tekniikkaa vai haluaako sähköpumpun ja napista lisää voimaa.. Itse kallistun tohon ensimmäiseen vaihtoehtoon ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
joo kyllä minäki mekaanista piän parempana.
tällähetkelläki ydintuhon kestävä mersu käytössä joka pelais ilman sähköö jos vaan ois kampi keulassa ![]() pitänee sitte ruveta ehtimään sitä harvinaista 98 vuotista 12v cumminssia niin saa mitä haluaa ![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko on vakiossa 24 venttiilisessä koneessa ahtopaineet?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ovatten sitten tosi harvinaisia ainakin diiselinä, mutta tosin viimekesänä pikappi miitissä niitä oli kerralla 3kpl
![]() 24 valven vakio paine 1.2-1.6bar välillä. Jos ymmärsin lukemani oikein.. ![]() 12 valvessa abaut saman verran vakiona. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
miten isoja tankkeja näissä on?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla normaaliajossa nostaa 1.6 baariin ja lukko päällä 2.3 bar.. ja mulla vielä vakio turbiini.
__________________
KYM#5 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Dodge Ram 4X4 | Tonza | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 13.03.2012 21:45 |
Myyty Dodge Ram | joa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 05.07.2009 20:21 |
Dodge Ram | Swoop | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.08.2008 16:59 |
Dodge ram | samppa790 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.01.2008 07:06 |
M: Dodge Ram | Rytari | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.03.2006 14:49 |