![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jatketaan yksin höpinää jos joku muukin odottelee vastauksia . Jouset vaihtoon ja migillä "kikkojen" kanssa peti nippuun. Yritys on siis ainakin kova. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() voissa vanhoissa patrolleissa on vaan kolme latia takana ja pitkiähän ne taitaa olla.. mä köyhänä vähentäisin vaan lateja noista.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä kolme latiset on parhaat, itellä oli monilatiset ja otin sen paksuimman pois takana niin ne oli hetkessä ihan
![]() Ton näköset =D
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onkos hitoy akselit jo paikallaan ja pyörät alla?jos ei niin suosittelen tekemään napojen käännön tai ainakin sauman leikkaamise kun akseli irti. Itse käänsin navat kun akseli oli maassa ja hitsasin pirun tiukkaan. Kun sain paikalleen niin olin kääntänyt epähuomiossa napoja liikaa eikä napojen välinen ohjausvarsi mennyt paikalle kun osui lehtijousiin. Yritin sitten kiukulla rälläköidä saumaa auki kun akseli paikalla mutta totesin helpommaksi ottaa akselin uudestaan irti ja leikata maassa. Hitsasin tosin vasta kun akseli paikalla taas..
__________________
Kyllä tosta pääsee,jos ei kävellen ni patrollilla |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mä olen tehnyt niin että aluksi tehnyt pedit ja kääntänyt pinjonin kulmaa ylemmäs sopivaksi, akseli kiinni ja pukit alle niin että keulan paino on akselilla. Navat purkuun, laikkaus ja napojen kääntö sopivaksi. Kemppaus ja kasaus.
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Akseli on mallattu alle ja kardaani kulma katsottu mieleiseksi.
Kuskin puolen uusi peti asetettu kohalleen ja hitsattu heppiin. aksula kaivettu alta pois ja räjäytetty palasiksi. seuraavaksi putsaus ja pesu. hiukan hiomista ja saumat auki. apparinpuolen peti heppiin samaan kulmaan kun kuskinpuolella Navat kääntöön ja akseli alle ja nippuun. testaus että kaikki on ok. Akseli irti ja kovaa hitsaamista ja väri niskaan. tämä oli ideossa ja lienee juuri oikea kaava? Tai ainakin yksi niistä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
pääasia että tulee hyvä
![]()
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Alkais tulla ajankohtaiseksi tämä.. Lienee Oulaisissa a-katsastus oiva paikka muutoskatsastaa soa, vaikko Raahessa...onko suosituksia?
Vertailukorkeus pitkälle Y160 Patrollille taitaa olla 1805mm (jos ei superroof)? Yritin googlata jonkunlaista dokumenttia tuosta konttoria varten, ei muuta löytynyt kuin äärimmäisen epäselvä kuva jaappaniksi ![]()
__________________
http://www.cfline.fi/ |
#9
|
||||
|
||||
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutoskatsastus. | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.08.2013 14:51 | |
bj:n muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 25.07.2007 20:07 | |
Muutoskatsastus | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2006 20:01 |
SOA ja muutoskatsastus??? | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.01.2006 16:00 |
Muutoskatsastus isolohkolle | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 21.04.2003 15:32 |