![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
samalla tavalla .wpt tiedosto /data kansioon ja sitten avataan ohjelmassa...en nyt muista mikä kohta, mutta kait siitä File.. valikosta löytyy
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mettällä käytän ite Trackerhunteria josta näkee myös oman paikan(ei pelkästään koiraa). 59 € lisenssi vuodessa. Kuten myös kelkkailussa.
Kännykällä katon mutta myös offikäyttöön vaikka 7" tabletti kojelautaan kiinni. En kyllä tiedä mitä erikoisominaisuuksia Ozi ym. ohjelmissa on... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Latasin tuon oziexplorerCE ja asensin sen laitteelle. (demona) Hyvin tuo lähti heti pyörimään ja löysi paikkansa.
Valmiita karttoja en löytänyt mistään, joten imaisin tuolta mml:n palvelusta maastokartan palasen. Ozihan vaatii sen kartan ozf muodossa ja sen muuttamiseen on tuo img2ozf ohjelma. Asensin sen koneelle, mut sen pidemmälle en päässyt. Kun tuon kartan muunnosohjelman lataa ja laittaa vaihtaa hakemistoksi sen missä kartta niin se ei näytä mitään? Eli tuo valikko, jossa muunnettavat kartat pitäisi olla on tyhjä. Kartta tulee TIF muodossa tuolta mml-palvelusta. Ainakin webbisivujen mukaan se pitäisi tuolle kelvata? Vaan eipä tunnista sitä. Olisko heittää apuja tästä eteenpäin? Ilmeisesti noita garminin maastokarttoja ei pysty mitenkään käyttämään ozissa? Tietsikalle asennettavassa ozissahan on olemassa tuo karttamuunnos, mut se ei pelaa demoversiossa! Ja sen takia en rupea sitä lunastamaan, kun tarkoitus oli vain kokeilla tuon ohjelman toimivuutta sekä itse CE laitetta.. Että osaa olla hankalaa. Pian asennan garmin XT:n piraattina tuohon ja haistatan pitkät maksullisille ohjelmille!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään LASINEN TV-TASO-systeemi | pikku_antti | O/M/V Muut | 0 | 19.04.2010 18:41 |
| patrollin 12v systeemi | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 15.02.2009 10:17 |
| Vaihtoa Volvo 303 / asunto autoon / LINJA autoon? | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 27.04.2008 18:48 | |
| näppärä korotus systeemi | 4x4opel | Linkit | 3 | 06.11.2007 10:40 |
| omatekonen tankki systeemi | Linkit | 2 | 01.12.2005 23:44 | |