Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HiluMiks
Movie maker tai uudempi elokuvatyökalu on minusta hyvä mutta jostain syystä ei anna muokata kaikkia videon pätkiä mitä Gopro 3 black tullu kuvailtua.
Kamera on kyllä nyt lähetetty maahantuojalle tarkastukseen,jospa nuo ongelmat poistuisi. 
Mistään en löytäny vinkkejä millä asetuksilla kannattaisi kuvailla tai tallennella kyseisellä kameralla.
Laittakaas millä kukin kuvailee offipätkiä Gopro:lla
|
Mun bläkki jauhaa 1080 / 60 fps videoita kortille. Moni sanoo, että 30fps riittää ja varmaan riittääki, mutta mä kuvaan aina siinä toivossa, että tapahtuu jotain hienoa ja haluan hidastaa kyseisen hienouden, jolloin toi 60fps sit hyppää oikeuksiinsa.
Ja kaikkia gopro klipsuja on kyllä päässy editoimaan movie makerillä, mitä olen ehtiny kokeilla. Se on kiusannu movie makerillä, että kun yhdistää kahta eri formaatin videoo samaan klippiin, niin editoidessa tökkii, mut lopputulos ollu ainaki mulle ihan välttävää silti.
Kamera (GoPro3 Black) kyl välillä uutena teki sellasta "jäätymistä" eli lopetti kuvaamisen ja jysähti "jäähän", eikä reagoinu mihinkään nappulaan

Akku pois ja saatto toimia, mutta aina viimeks kuvattu klippi oli menetettyä. Ajoin kameraan silloin uuden päivityksen, mut silti kiusas. Sit luin jostain ohjeen, että aina siis AINA kun klipit ja kuvat siirtää kamerasta koneelle, niin vaan kopio ne, eikä leikkaa/cut. Sitten kun klipsut tietokoneella tallessa, niin tyhjentää kameran kortin kameran omalla tyhjennyksellä. Näin oon toiminu ja ei oo jäätymistä enää sen jälkee ollu. Joskus kyl tekee outoja, että menee esim wifi päälle, mut ei saa pois ja mikään muukaan nappi ei toimi. Silloin taas akku irti ja takas ja on kamera pelannu.....oho meni editoinnin sivuun nyt osa jutusteluista