![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos löytys halvalla käytetty orkkiskampura ja kiertokanki jenkeistä + rahti noille aika painavahan se on? =$ http://www.ebay.com/bhp/cummins-overhaul-kit Ja eihän toisaalta noi kitit paljoo maksais sen päälle niin ainakin tietäis mikä se kone on. Luulis nyt kestävän nuo tarvikkeetkin toiset 2000 tuntia ![]() Mut välillä suomessakin noita 6bt irtokoneita tarjolla, eikä kaikki niistä osaa hintaa pyytää. Sulle jäis vielä varaosiakin Soittelet noita romupaikkoja läpi saattas löytyykki ?
Viimeksi muokannut tdi : 01.01.2014 23:31 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Onnistuuko näihin maastokuorkkeihin vaihtaa kunnon vinssipuskuria ilman katsastusmiehen mutinoita.. Jotain täntyyppistä http://www.rangeroffroad.com/Road-Ar...35B_p_801.html
Itellä vm-08 2500 6,7 4,5" korolla 37x12,5 renkailla ja 18l/100km |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mites noi Ramin 2wd mallit mitä on tuolla Cumminssilla?
Onko tietoa tai kokemuksia niistä? Onko automaattivaiteisto samanlainen ku 4wd:n perusloota? Mites toi kulutus puoli tommosessa vajaa vetoisessa ku on jonkun verran kumminki köykäsempi ja varmaan pidemmillä välitysillä ku toi 4wd ? On toi Rami kuume vaivannut eri tasoisena jo vuosia.
__________________
Mä olen mystinen hopeinen Disco mies... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Yrittänyt tässä selvitellä nouta fuel Plateja ja ei nyt aukea noiden ominaisuudet ja teho / vääntö..
kun noitakin on niin iso litannia mm. # 12 , # 11 # 10 ----> # 6, #5, Sitten löytyy # 100 ja # 0 jos joku tietävä..... ![]() profiilit mm tuolla http://www.dieselbombers.com/12-valv...-profiles.html
__________________
KYM#5 Viimeksi muokannut karvanoppa : 02.01.2014 23:57 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
noo periaatteessa niin että mitä isompi numero niin sen enemmän kakkua.. pois lukien 100# joka on suht "äree". Tuo plate vaan rajottaa sen kynnen liikerajaa joka liittyy polttoaineen syöttämiseen.. 0 platella lähtee periaatteessa kaikki irti pumpusta. Huom. periaatteessa
![]() Kulutuksesta oon joskus höpissy täällä mutta 12venanen pekkapumpulla työmatka-ajossa 13-16 satkulle, riippuen vuodenajasta ja kelistä. Maantieajossa pitkältä ajaessa 11-12. Viimetalvena suurin kulutus oli 18 mutta oli lyhyttä matkaa, kylmä keli ja paljo liippiä sen enempää en oo saanu tota rohjoa kuluttaan.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.thoroughbreddiesel.com/bd...stop-plate.htm
__________________
KYM#5 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
oho sori, meinaa ajatus pätkiä
eli juuri näin kuten sanoit että pienempi numero -> enemmän kakkua.. paitsi tuo 100#
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Automaatti on sama kuin nelikkomallissa, ainut että häntäosa erilainen. Kai se kulutus voi vähän pienempi olla. Perävälitykset on samat nelikossa ja takavedossa 3.54 tai 4.10. Ainut mikä nelikossa miinusta niin enemmän kuluvia osia, nelikolla kulkeminen taas huolettomampaa koska nokka tosi raskas ja perä kevyt jolloin takavedolla jää helpommin sutiin, toki riippuu missä ajelee.. Talvella kun laittaa vähä painoa lavalle ja hyvät nastat alla niin kai sitä takavedollakin pärjää. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
nyt ois nettiautossakin muutama siistinnäköinen 2wd myynnissä.
miten muuten tuossa automaatissa turbiinilukko pitäs pelata? osalla toimii napilla aikasemmassa noppeudessa ja joillaki vasta 90 vauhissa...
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Se tietokone loota ohjaa turbiinilukon päälle nopeuden ja kaasun asennon mukaan. Mun autossa edellises elämässä meni muistaakseni 70 vauhdissa lukko päälle. Sitten kaasupolkimen potikka alko renkkaan enkä saanu aikaseks hommattua uutta niin ajoin liki vuoden pakkonapin kanssa. Eli toi nappi on vähä semmonen "hätäkeino" vanhoissa ainakin saa ylivaihteen toimiin samalla tavalla napista.
Viimeksi muokannut Villeri : 03.01.2014 15:54 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Kestääkö ylivaihetta miten pienessä vauhissa käyttää?
Muistaakseni vaneissa oli joku raja millon kannattaa vasta laittaa ettei laatikkoo luistattanu.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Dodge Ram 4X4 | Tonza | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 13.03.2012 21:45 |
| Myyty Dodge Ram | joa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 05.07.2009 20:21 |
| Dodge Ram | Swoop | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.08.2008 16:59 |
| Dodge ram | samppa790 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.01.2008 07:06 |
| M: Dodge Ram | Rytari | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.03.2006 14:49 |