![]() |
![]() |
|
Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() En tiedä, mutta kun käytin sitä kuuluisaa hakua, niin löyty mm. tämmönen: http://forums.offipalsta.com/showthr...hlight=pasuuna
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itte yritin tolla pasuunalla hakea, mutten ainakaan minä mitään löytänyt ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pasuuna lienee Volkswagen-ajoneuvotehtaan valmistaman Passat-nimisen kulkineen nimen viännös.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kerrotaan nyt omakin mielipide.
EI merkki kohtaisille jaoitteluille. ---- Tekniikka osioon olisi hyvä olla jaotus tyyliin: -moottori yleistä -moottori polttoaine laitteet -voimansiirto -sähköt -kori/runko, ym. Moottori keskusteluihin voisi kysellä ja kirjoitella kaikkea moottoreihin liittyvää. Kaikki merkit sekaisin. Ja kaikki muut osiot samalal tavalla, kyseiseen aihe piiriin liittyvät kysymykset saman aihepiiri-otsikon alle, merkistä riippumatta. Joku Toyota mies saattaa osata kertoa vastauksen vaikkapa Nissanin moottorin vikoihin. Merkki kohtaisissa osioissa "vieraan" merkin edustaja ei välttämäti edes käy lukemassa juttuja, mutta jos kaikki merkit ovat saman aiheen alla, niin tulee luettua muidenkin ongelmia enempi. Ja otsikoinnilla on tärkeä rooli. Selkeä asiaa kuvaava otsikko, eikä mitään hatusta heitettyä, joka ei lopulta edes liity koko ongelmaa... Ja sama koskee aiheen esitys tapaa, selkeästi kerrotaan mikä vikana tai mitä tietoa haluaa saada, ja ennen kaikkea mihin vehkeeseen, (minkämerkkinen, ikäinen, moottorin koko, manuaali/automaatti, jne), kun ei kaikkien autoja voi tietää, kun suomessa on niin jumalattoman paljon porukkaa ettei kaikkia tunne. ym. ym.
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 Viimeksi muokannut Jeep-Ukko : 03.01.2014 21:23 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja sitten kun merkkejä on aika hiton moinen kasa, mitkä on tehneet nelivetoja. Vois foorumi olla aika sekanen sen jälkeen. Kun aloin miettimään mitä tulis luettua, jos olis merkkikohtanen jako täällä, niin aika vähäksi taitas jäädä muiden merkkien seuraaminen. Nykysellä järjestelmällä tulee luettua aika paljon kaikista merkeistä ja niiden ongelmista kun ne on kaikki siinä heti nokan alla kun avaa tekniikka-osion. Ja otsikoinnin tärkeyttä ei voi korostaa liikaa. Monia aika "mielenkiintoisia" otsikoita on tullut täälläkin nähtyä. Ja sitten aiheentekijät ihmettelee miksei saa apua... Aika monta tommosta epämäärästä otsikkoa tulee jätettyä lukematta. Tällä foorumilla on kyllä aika paljon tietoa ja taitoa takana ja porukka jakaa sitä kyllä hyvällä innolla, kuhan vaan kysyy asiallisesti. Ei tojota-miehet syrji ylikokosella jenkkirotiskolla ajelevaa, neuvoja ja vinkkejä tarjotaan jos niitä vaan löytyy ![]() Jos nyt haluaa alkaa jakamaan tekniikka-osioa pienempiin kokonaisuuksiin, niin toi Jeep-ukon esimerkki on hyvä pohja, tosin ehkä ite tekisin siihen pienen muutoksen moottoriosion kohdelle tyyliin: -Moottorit, bensa -Moottorit, diesel |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ihan vaan vinkkinä epätietoisille, että palstalta löytyy nuo social groupsit, jotka ovat ikäänkuin pieniä foorumeita täällä palstan sisällä, ja sinne voi käydä tekemässä merkkikohtaisia osioita mielensä mukaan, ja houkutella muita sinne keskustelemaan. Kukaan ei estä tekemästä esim. ryhmää jonka nimi on Jeep XJ, ja sinne sitten erilliset keskustelut vaikka korista/alustasta/tekniikasta yms.
Toki suotavaahan olisi sinänsä, että kaikki varsinaiset keskustelut käytäisiin täällä "oikean palstan" puolella, jotta siitä olisi mahdollisimman paljon apua muillekin, jotka eivät tuonne sosiaalisiin ryhmiin osaa mennä. ![]() Eli sinne siis pääsee tuolta ylävalikosta, kun valitsee "yhteisö" ja pudotusvalikosta "ryhmät"
__________________
-Pauli- Viimeksi muokannut Palex : 09.01.2014 17:42 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ikuisuuden pitkät "Jeep XJ kysymyksiä ja vastauksia" -langat on myös tajuttoman huonoja, vaikka sinne onkin sitten mukamas helppo löytää. Paitsi, ettei löydä jos joku just ei ole postannut topiciin jollon se näkyy ylempänä. Muutenhan kyseinen lanka pitää ettiä searchilla, jolla searchilla olis paljon mukavampaa saada tulokseen useampia viestejä useammista langoista, kun useampi tulos jostain yhestä kymmenen vuotta pitkästä langasta.
Lankojen määrä ei myöskään maksa mitään, eikä sen pitäisi kuormittaa serveriä. Jos kuormittaa, on jossain ohjelmoitu väärin ja kannattaa vakavasti harkita sinänsä ihan vitunmoisen eeppisen suurta ruljanssia foorumisoftan vaihdosta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hauska vararengas keskustelu | toyota4x4 | Chit-Chat | 0 | 26.09.2009 10:38 |
Keskustelu Oraakkelin Kans 2 !!! | Rudolf | This And That | 0 | 20.10.2002 03:14 |
Keskustelu oraakkelin kans... | Rudolf | This And That | 0 | 03.05.2002 00:12 |
Keskustelu "pakkoruotsista" on lopetettava! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:37 |