![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#31
|
|||
|
|||
![]() Sanon suoraan...
Siin on semmonen pikku mauste kun joskus joutuu ensin löystään sitte kirraan ja välillä on huono saada avainta pois,sit toinen on se et jos ei pääse näkemään ja muuten vaan kinkkinen paikka ja sovitat avaimen paikalleen ja sitte onki väärä suunta... sit semmonen et ne yks suuntaset on syystä aina suoria ja suunnanvaihdolliset hieman taitettuja,ja taitettu sopii useammin ku suora. Sithän on kompromissi hommata nivelletty avain jossa ei oo suunnan vaihtoa,se vaan on entistä kohlompi ja paksumpi.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota Hilux d-4d 88kw ahtopaineet ja koneen kestävyys | Marcus78 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.11.2013 16:23 |
SJ410 perien ja jakolootan kestävyys | tume_81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.08.2012 20:32 |
Land Rover takaperän kestävyys ja muut merkit. | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.10.2009 14:22 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
G mersun kestävyys ja osien saatavuus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.01.2006 18:19 |