![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() itsellä myös w tuotannon lenkkejä ja kestävät tajutonta voimaa 32mm räikkä lenkki ja 2.5m jatko ja 80kg ukko tangon päässä eikä nasahtanu, riippuu hieman miten availee ja kiristelee jos nykimällä/repimällä avaa/kirii niin eiköhän ne aika nopeasti särkimene. mutta ääni whurtille.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#2
|
||||
|
||||
![]()
merkeistä en tiedä mitä ovat, mutta joskus käyttäny jatkoakin ja ei vielä hajonnu, tasaista vääntöä kestäneet ihan hyvin vasaralla en sentää vauhtia ole antanu
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#3
|
||||
|
||||
![]()
mulla facomit käytössä. pirun hyvii ja kestää hyvin lyödä pajavasaralla, ainaki muutaman vuoden ennenku hukkuu töissä. ainoot missä ei oo oettäny räikkä ominaisuus.
siis tämän näkönen ; https://www.google.fi/search?q=facom...at%3B640%3B482 ja mitä tekee suoralla räikkälenkillä, mun mielest voi heittää roskii suoraa. eihä siitä saa ees kiinni kun ns.seinässä kiinni koko ajan. ja sit kun saa ahtaasee sen ängettyy ni tietenki väärin päin ![]() tosin noi suorat on monesti portaattomia, eli nivelletty suora räikkälenkki käy kyllä joskus.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kamasan sarjasta oon aina rikkoutuneen tilalle ostanu aarnen (siis bilteman) kalut ja tuntuu olevan huomattavasti kamasaa laadukkaammat. Vaikka kamasoissa on ikuinen takuu, ei noita kovin montaa jaksa ajella vaihtamaan putkeen.
__________________
LC200 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on geeteen halppis räikkä lenkit kestäneen ihmeen hyvin,räikkä meinaa olla turhan harva muuten ihan ok. Lekallakin aika paljon hakannut ja jatko vartella liskonu ja ei oo mennyt yhtään rikki.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joskus ollut kädessä sellainen portaatonkin räikkälenkki mutta tuli kyynärpää ja rystyset liian kipeiksi sillä leikkiessä, johtopäätös:
johonkin ihan kiva varmaan mutta ei ahtaisiin yhtään vääntöä tarviseviin paikkoihin. Oisikohan peräti tarkoitettukin ihan vain säätökaluksi... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on Bilteman ja IKH:n nivellettyjä ja ovat kestäneet kohtuudella.
Yks Biltema sylki sisukset pihalle. Olis varmaan saanu senki kuntoon jos olis hoksannut että ruuvi on löysällä. Muutaman kerran kun sen suunnanvaihdottoman ajaa nurkkaan niin kyllä muistaa katsoa. Se nivel on kyllä mun mielestä huippuhyvä.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Minä olen käyttänyt ihan motonetin räikkälenkkejä. Yhden sarjan ostin ja niihin lisäksi pari yleisintä kokoa nivellettynä. En ole niitä koskaan edes yrittänyt hakata, tai muuten vaan antanut kovuutta. Jopa loppukiristyksen olen tehnyt ihan tavallisella lenkkiavaimella. Näin ne ovat kestäneet jatkuvassa käytössä jo kolmatta vuotta.
Yksi asia mikä on tullut huomatuksi. Ne kannattaa putsata, jos niitä on tullut oikein paskaisessa paikassa "uitettua". Mielessä on käynyt jos ostaisi pari laadukkaampaa suunnan vaihdolla...
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota Hilux d-4d 88kw ahtopaineet ja koneen kestävyys | Marcus78 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.11.2013 16:23 |
SJ410 perien ja jakolootan kestävyys | tume_81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.08.2012 20:32 |
Land Rover takaperän kestävyys ja muut merkit. | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.10.2009 14:22 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
G mersun kestävyys ja osien saatavuus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.01.2006 18:19 |