![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Hyvia kuvia+tekstit, varsinkin linssisuojuksen lapi otettuina!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eipä tullu paljoo kuvailtua ku pääsin ajamaan Maajussin hiluxilla. Kiitos vielä!!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
HAJOS
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Niin hajos munki videolla!
![]() Josta olis muuten nyt esivedos yön aikana renderöity, joten tänään pitää vielä katsella koko paska läpi virheiden varalta, mutta jos ei mitään korjattavaa löydy, niin sitten sitä voi alkaa ens yönä pukkaamaan tubeen hitaalla uploadilla... ![]() Jonka jälkeen sitten tarkentuu tuo julkaisuajankohtakin! Eli ei ihan kerennyt tälle vuodelle, vaikka Iironsialle jo niin tapaninpäivänä alustavasti valehtelin. ![]() EDIT: Ainakin alustavalla silmäilyllä goprolla kuvattujen pätkien kontrastia pitäisi vähän säätää, kun näyttävät vähän turhan haaleilta kun vertaa "oikealla kameralla" kuvattuun matskuun. Saas nähdä aiheuttaako toimenpiteitä, vai täytyykö vielä hienosäätää...
__________________
-Pauli- Viimeksi muokannut Palex : 31.12.2013 11:53 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
www.classicjeepparts.com Viimeksi muokannut Jeeper : 31.12.2013 12:38 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Sika ajaa Possulla |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Video on valmis, ja julkaistaan tässä topicissa, perjantaina 3.1.2014, klo20.00!
__________________
-Pauli- |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei tollai saa ihmisiä kiusata ![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
![]() |
| Luokat |
| tapani, tapaninajelu, tapaninajot, tapaninpäivä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 14.10.2008 | Cental73 | Chit-Chat | 38 | 15.10.2008 04:31 |
| Veppskiy Les 2008 | myllis | Tapahtumat | 4 | 29.09.2008 20:14 |
| Suopotkupalloilua 2008 | -P- | Chit-Chat | 1 | 01.07.2008 15:43 |
| Suunnistus CUP 2008?? | Tapahtumat | 24 | 30.11.2007 11:52 | |
| Offroad GP 2008 | dollythelw | Tapahtumat | 1 | 26.11.2007 22:01 |