![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun vartiointiliikkeen kaveri kävi opastamassa hälyttimien toimintaa yms. niin tuli puheeksi riistakamerat(joita kuulemma saa asentaa omalle tontille, kunhan ei kuvaa yleisiä teitä, naapureita jne. ja kameroista ilmoittavia kylttejä löytyy riittävästi tontilta).
Joten.. mikä olisi paras/hyvä kuvia lähettävä kamera mustalla salamalla, eikä mikään "liian" kallis saisi olla, kun olisi tarkoitus niitä väh. 3kpl tontille sijoittaa ja rahahan on aina tiukassa. Löytyykö tyyliin 100-200€/kpl?? Minulla ei ole sit minkäänlaista kokemusta noista, joten ehdotuksia otetaan mielellään vastaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuommonen mulla on ollu toistavuotta ja hyvin on pelittäny. Kaikki kuvat on lähettäny mitä kortillakin ollu, eikä virran kulutus mitenkään mahoton. Reilu puolivuotta oli samat ja vaihdoin vaikkei loppu ollukkaan. Menee toki yli tuon 200€. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on ollut uovisionissa alkuperäiset patterit ja edelleen pelaa, ainiin ja kamerassahan ei ollutkaan vikaa, vaan sonera oli muuttanut asetuksiaan minkä johdosta kuvat eivät tulleet... Kuvien heikko laatu alkuun johtui ilmeisesti syystä että kuvaa korkealta alaviistoon pimeästä pienestä kolosta, nyt ulkovalojen aikaan huomattavasti selkeämpiä ja paremmasta paikasta kuvatkin parempia...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ahaa.. Uovision saanu jo kolme suositusta, joten tuo on varmaankin sit hankittava. Joku pikku kompromissi tehtävä, eli pakko tyytyä kahteen kameraan.. mut laatuhan korvasi määrän
![]() Saakos noita mitenkään linkitettyä yhteen, vai onko se hommattava kaksi erillistä liittymää noita varten?? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään VALVONTA- ja RIISTAKAMERA Ltl Acorn | Jumi100 | O/M/V Muut | 7 | 05.07.2012 10:03 |