![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
No voi hitto, mun ongelma on että 61sen takapultit on liian pitkät eikä niitä voi lyhentää kevennettyihin pakkoihin kun kierre ei riitä. mulla on m16mutterit ja prikkoja välissä ja omat mutterit kyntää kiviä alempana. En oo malttanu hankkia lyhempiä mutta 60sessä on siis lyhemmät putit? Me toimittiin just toisinpäin, mää taoin ja kevensin 61 jousia ja sä vaihdoit niihin..
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Auton ryhtikin on vähän kuin sukellusvene-saabissa ![]() Mutta yllättävän paljon tuota nostoa tuli.. |
|
|
|||
|
|||
|
Mulla HJ61:ssä etuakselilla suorakaiteen ja taka-akselilla u:n muotoiset u-pultit.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei löytyny kuvaa mutta käänsin ne etukulmapultit ylösalaisin ja sovitin sen ankkurin yläpuolelle.
Tarvisin taakse kans kulmapultit että voisin tehdä samoin. Takana se pirun alapeti kyntää kivissä ja mutterit lyhenee kokoajan.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mistä autotalli edullisesti?? | tikkukuski | Chit-Chat | 27 | 21.04.2012 16:25 |
| Mistä edullisesti ylikokomäntiä? | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.01.2012 13:42 |
| Mistä hojoon esikammiot | Ruusulehto | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.10.2011 19:07 |
| Mistä uudet jousipakat halvalla??? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.10.2005 13:43 | |
| mistä iskarit hojoon? | hj | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.04.2005 19:30 |