Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.12.2013, 21:44
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Ei mitään madalluksia, toi on ihan törkeen hieno just tuommoisena "HIRVIÖNÄ"...
Oikee monsteri.... hieno laitos!!!!

  #2  
Vanha 25.12.2013, 22:47
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Hmm
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20131223_172925.jpg‎
Views:	560
Size:	83,7 Kt
ID:	44334  
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
  #3  
Vanha 25.12.2013, 22:52
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Niin se oma puhelin hajosi tämä kuvien tuominen ei ole kovin helppoa kun on hitaasti oppiva
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20131223_172839.jpg‎
Views:	928
Size:	79,8 Kt
ID:	44335  
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
  #4  
Vanha 25.12.2013, 23:58
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

On se korkee! laitahhan sitte paljo kuvia ja raporttia kun ootte käyny metässä!
  #5  
Vanha 26.12.2013, 02:02
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
On se korkee! laitahhan sitte paljo kuvia ja raporttia kun ootte käyny metässä!
Niin minulla on puhelin paskana toivottavasti jollain näistä ketkä pelkää hirviöö. Olisi kuvaus vermeitä ja saisi ne tänne....
Kuva vääristää todellisuuden.
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
  #6  
Vanha 26.12.2013, 00:06
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Kattokerhossa jo???


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maajo79 Näytä viesti
Hmm
Ai se on jo katollaan?? Ei siin kauaa menny??
Joo viteoo kans näkyviin HETI!
t. Ismo Ämmä
  #7  
Vanha 26.12.2013, 02:14
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
On se korkee! laitahhan sitte paljo kuvia ja raporttia kun ootte käyny metässä!
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Ai se on jo katollaan?? Ei siin kauaa menny??
Joo viteoo kans näkyviin HETI!
t. Ismo Ämmä
Ei ole vielä päälyste tieltä poikettu odotettu huomista tapaninpäivää silloin on jonkun sortin ajotapahtuma löytökylän offroadin järjestämä päästään sinne testaamaan mitä täytyy tehdä uusiksi mitä enemmäm ottaa kaljaa tälleen illalla sitä sopusuhtasemmalta toi hirviö näyttää eli ei ei ei ei sitä oo pakko pudottaa alemmas kaikki vinkuu korkeudesta mut pitäähän se kokeilla kun ei muuten tiedä olemmehan eka maasturia rakentamassa.
Jos välttämättä haluaa matalan ja nopean voidaan niitäkin tehäniistä on enempi kokemusta ku näIstä korkeista.
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
  #8  
Vanha 26.12.2013, 02:17
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Tähdet


Kuka muutenosaa kertoa mistä ihmeestä näitä tähtiä ilmesty?
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
  #9  
Vanha 26.12.2013, 07:38
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

mie otan kameran, tosin ei mitää hd kuvaa saa videoista sillä, mut eiköhä se asia seleviä

nuo ketjun tähet on porukan äänestämiä, eli joka juttuketjulle voipi laittoo 1-5 tähtee kukin makusa mukkaan, Hirviö on ilimeisen pidetty ko keskiarvo näyttää olevan 4,5 tähtee
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
  #10  
Vanha 26.12.2013, 13:05
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Tää on maasturi vai mitä ootta toyota mihet mieltä
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
  #11  
Vanha 28.12.2013, 16:26
Korkkis Korkkis ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.01.13
Sijainti: Helsinki
Viestit: 81
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maajo79 Näytä viesti
Kuka muutenosaa kertoa mistä ihmeestä näitä tähtiä ilmesty?

Kukaan ei ole tainnut vielä tähän kysymykseen vastata eli nuo tähdet kertovat siitä kuinka paljon kanssa offaajat pitävät kyseisestä thredistä. Tässä tapauksessa 17 henkilöä ovat arvostelleet keskiarvolla 4.59 tähteä eli lisää juttua, niin riittää katsottavaa

T: Korkkis

Viimeksi muokannut Korkkis : 29.12.2013 00:58
  #12  
Vanha 29.12.2013, 19:19
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

mie selitin tuolla jo ajastaan ja selitin sit uuvellee mettäs mut maajo oli nii liikuttuneessa mielentilassa chevyllä ajelun välissä, et ei varmaa muista sitä vai olkoha se sen jälkee ku omistaja olt siirtynä apukuskiks ja muistin katkomisen syy oli nestetasapainon tehokas huolehtiminen?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Viestiketju on lukittu

Luokat
ahdin, blazer, hirviö, irok, portaali


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Wagoneer -78 "Loweer" MYYTY! ImacInnes Maasturiprojektit 88 25.06.2016 00:33
Myydään blazer 78 "kaalimato" cvy O/M/V Ajoneuvot 13 20.04.2011 00:02
Myyty Toyota BJ-40 -78 "EVO II Hippo" kivinen O/M/V Ajoneuvot 15 30.12.2010 19:07
Myyty Garret TA-51 66/78 "uus" 330 euria Turpo-Urpo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.06.2009 15:11


Sivu luotu: 11:42 (GMT +2).