Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.12.2013, 13:37
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

pukki toi


Sain siinä yhdeksännen wagoneerin, vaimo on ollu aina hiukan näitä vastaan mutta taitaa ruveta ymmärtää sekin hyvänpäälle . ja tuli paitaa ja hajuja ym.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20131224_162207_0.jpg‎
Views:	364
Size:	72,8 Kt
ID:	44318   Click image for larger version

Name:	IMG_20131224_162221_0.jpg‎
Views:	374
Size:	67,9 Kt
ID:	44319  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.12.2013, 15:59
Juippa:n Avatar
Juippa Juippa ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 549
Perusasetus

Lahjakortti partioaittaan vanhemmilta ja Feinin multimaster puolisolta!
Ja sit tuli viel yhet lämpösukatkin!

Oon ollu kilttinä vissiin vahingossa!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.12.2013, 16:38
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Ite ostin suklaat varoiksi, kun tiesin ettei tuu. Mausteseos ja pötkö salamia. Siihen jäi meikäläisen lahjat.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.12.2013, 17:03
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Eipä oikeastaan mitään,tosin ennen joulua toi vinssin ja kuukautta etuajassa avaimet omaan taloon,siinäpä sitä onkin tarpeeksi.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitäs se Joulupukki toi? Daddy's Toy Chit-Chat 53 27.12.2010 20:22
shimmi "levy" - vai mikä se oli Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 7 12.03.2010 22:54
Myydään "tee se itse" crawford nosto-ovi- ALENNETTU HINTA- tonnisata O/M/V Muut 4 31.05.2009 19:07
Mitäs se hipon tallin on ilmestynyt?? Hippo Chit-Chat 9 11.12.2005 22:15
mikä se on toi euronmerkki Cental73 Chit-Chat 1 30.10.2005 18:46


Sivu luotu: 17:26 (GMT +2).