![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hirvikäsipyyhkeen, leffoja, kirjan, lakanan ja rahaa tänään joulupukilta. Eilen jo kaverin vaimoke toi mulle ja tyttärelleni lahjoja. Hänelle olen ahkerasti kerännyt niitä kaljatölkin avausklipsuja (ehkä 1000 kpl) askartelua varten ja nythän niistä oli hieno lahja askarreltu! Kyllä kannattaa siis olla avulias kaljanjuoja! ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Uudet Cooperin STT:t, tosin ne jumitti tanskanmaalle pyhiksi. Koiralle jätti puruluun ja hirvenlihaa.
|
||||
|
||||
![]()
Erilaisia CRC-purkkeja auton ropaamiseen ja samassa paketissa hermoja varten olutta pari tölkkiä, suklaata, pari dvd-boksia, pari lahjakorttia Motonettiin, muutamat kalsongit, töistä (jossa vietän Joulusta suurimman osan) sain Leatherman Supertoolin.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
"Pukki" toi farkut, flaneelipaidan, lahjakortin ja suklaata
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Polaris xc sp -04 kelekan. Foxin kypärä ja lasit, kollarit, Marttiinin puukon,Bambu alus-asu ja Suklaata ens vuoteen asti.
Kelekan ostin kk sitte omilla mutten raskinu oottaa jouluun asti ja kypärä jumittaa jossakin Tanskassa vielä.. |
|
|||
|
|||
![]()
Lahjakorttia Motonettiin että saa osia hoojiihin
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Leatherman ja uus x-coveri.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitäs se Joulupukki toi? | Daddy's Toy | Chit-Chat | 53 | 27.12.2010 20:22 |
shimmi "levy" - vai mikä se oli | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.03.2010 22:54 |
Myydään "tee se itse" crawford nosto-ovi- ALENNETTU HINTA- | tonnisata | O/M/V Muut | 4 | 31.05.2009 19:07 |
Mitäs se hipon tallin on ilmestynyt?? | Hippo | Chit-Chat | 9 | 11.12.2005 22:15 |
mikä se on toi euronmerkki | Cental73 | Chit-Chat | 1 | 30.10.2005 18:46 |