![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Punanen se on mutta kännykamera sotkee värit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hodari pyyhe! Tämän lisäksi imuri ![]() ![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]()
Viivi ja Wagner seinäkalenteri 2014, villasukat, namia. Frouvan kanssa sovittiin että lahjat ipanoille, "meidän" lahjarahat sijoitetaan töllin sisäremontin kuluihin.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Ei tullut "piparia", ei tullut "torttua", ei tullut "suklaata". Mutta suklaata ja jotain hajusteita..
|
|
||||
|
||||
![]()
Hirvikäsipyyhkeen, leffoja, kirjan, lakanan ja rahaa tänään joulupukilta. Eilen jo kaverin vaimoke toi mulle ja tyttärelleni lahjoja. Hänelle olen ahkerasti kerännyt niitä kaljatölkin avausklipsuja (ehkä 1000 kpl) askartelua varten ja nythän niistä oli hieno lahja askarreltu!
Kyllä kannattaa siis olla avulias kaljanjuoja! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Uudet Cooperin STT:t, tosin ne jumitti tanskanmaalle pyhiksi. Koiralle jätti puruluun ja hirvenlihaa.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitäs se Joulupukki toi? | Daddy's Toy | Chit-Chat | 53 | 27.12.2010 20:22 |
shimmi "levy" - vai mikä se oli | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.03.2010 22:54 |
Myydään "tee se itse" crawford nosto-ovi- ALENNETTU HINTA- | tonnisata | O/M/V Muut | 4 | 31.05.2009 19:07 |
Mitäs se hipon tallin on ilmestynyt?? | Hippo | Chit-Chat | 9 | 11.12.2005 22:15 |
mikä se on toi euronmerkki | Cental73 | Chit-Chat | 1 | 30.10.2005 18:46 |