![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kun mulla on koria korotettu 6cm niin runkoa mahtuisi ehkä muuttamaan 10cm korkeammalle. Rungon korjaushitsaukset on hyväksytty mutta saako muotoa muuttaa? Tekisi akselinpäälle lisää tilaa ja sinne sopisi tämä: http://www.airbagit.com/Air-Springs-...aga-2200-2.htm Saisi 25cm iskua joka riittäisi ihan varmasti. Toisaalta jos puran korinkorotuksen niin pitäisikö suunata soaan vai korottaa jousien korvia. Jouset olis hyvä saada pois akselin alta.. Hitto kun se soa houkuttaa, en edes kääntäisi perää jos saisin pysymään kohtuukorkeudella. Joku varmaan vaihtaisi taotut 7cm korottavat jouset tavallisiin väsyneisiin. Mulle kyllä korotusta leimatessa sanottiin ettei niiden korkeutta mistään tiedä eikä mitattu mitään, totesi että hyvin tehty ja leima lappuun. En hae ylikorkeaa mutta ajossa jouset kuoleentuisi kun niitä keventää. Jos tekisin eteen soan niin en tarvisi ilmakevennystä jollei jouset kuole täysin. Taakse olis suorat jouset jo olemassa. Etuvakaajatangon aion pitää käytössä irroitettavana ja voisin jopa tehdä sille jäykemmän korvikkeen jos herkennän jousia. Käyttöauton offistus on haastava yhtälö. Hyvät pitkäiskuiset iskarit antaisi kuitenkin varaa alustan herkistykseen. Soa olisi käytännössä ilmainen ja satasella saisi eteen toiset kaasuiskarit jotka auttaisivat jousituksen herkistymiseen ja ajovakauteen. Jäykempi vakaaja pikakiinnityksellä voisi pitää maantieajettavuuden kunnossa maasto-ominaisuuksien parantuessa.? Ehkä niitä ilmajousia ei edes tarvisi vaan pehmeämmät pohjauskumit?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
No mie voisin vaihtaa kyllä omat väsähtäneet 61:sen etupakat kippurampiin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo arvelinkin ettei noita kippuroita romuihin tarvis heittää.
Pitäis tokipäästä ajamaan soaa niin tietäisi enemmän. En kai oikeasti lähde sellaista muuttamaan. Yksi haoittapuoli soassa voisi olla että kevennetyt jouset pohjaisi rajummin. Tolla nykyisellä voi ottaa vauhtia ja jollei tractionbar osuisi öljypohjaan niin se menisi suht hyvin.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noita on selattu jo kymmeniä vaihtoehtoja ja menee sekaisin..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noita on selattu jo kymmeniä vaihtoehtoja ja menee sekaisin.. http://www.kmwperformance.com/products/airbags/4 Tuolta päästään 10" iskuun
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mites kestääkö tollasia pultata kahta yhteen ja vaikka välikappaleesta ilma sisään
![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ilmasylkyllä ei olisi sitä ongelmaa ja iskua sais vaikka 60cm. Jos 10" isku ei riitä niin jotain ilmatikkuja harkintaan. Mulle kelpais sellaiset halvat ja hyvät..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#9
|
||||
|
||||
![]() ilmajouset
Moi,eikos pienempia hydraulisylindereita sais paineilmalla toimiman
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan saisi ,se oli kans mielessä. Silloin painetta vois olla enemmän ja 50-60mm mäntä riittäis.
Ne on pidempiä ja painavia, tarvii nyt katsella mitä löytyy. Ei ne ihan pakolliset ole mutta kiinnostava kokeilu. Paksu männänvarsikaan ei haittaa kun käyttää vain nostoon. Ehkä 50x300-400 sylkky menis.. 15bar 50mm sylkkyyn painais 300kg. Säiliö ja letkut pitäis olla sit järeämpiä eikä sisätiloissa. Lelupumputkin tekee 18bar mutta hitaasti. Hydesylkkyjä vois löytyä helpommin.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään ilmajousia | turakoitsija | O/M/V Muut | 12 | 03.01.2014 08:41 |
Samuraita alle | Korpikumpu | Linkit | 4 | 31.08.2010 12:18 |
Mudzillat alle | blazoffer | Chit-Chat | 5 | 28.03.2007 06:53 |
M: ilmajousia kenties kaupan. | Jörmelö | O/M/V Muut | 8 | 16.02.2005 20:23 |
Talvinakit alle | Yleiset | 35 | 17.10.2003 19:13 |