Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.12.2013, 00:32
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Näyttääkö tuo vaan, vai onko tuo akseli jouseen nähden kovin epäkeskeisesti? Entä tuo jousen ja akselin välissä oleva palikka, onko se kulman takia noin korkea, vai onko silläkin tarkoitus korottaa?

Sinällään vaikkapa tuollaisista akseleista mitään tiedä, mutta jotenkin nuo kohdat näytti sellaiselle, että voisi ongelmia aiheuttaa...[/QUOTE]

Sivuttais suunnassa ne on keskellä. pituus suunnassa taisi olla 2,5 cm ero en käynyt sitä muuttamaan kun oli noissa alkuperäisissä taka lehdissä naulat siinä kohden.

Sillä palikalla haettiin kaikkea muuta kuin korotusta mahtuu olemaa tarction bar, ohjaus varsi jne sitä olisi saanut alas päin noin 10mm kun akselihan ei ole suorassa ja kiinnitys kohta neliskanttisen putken kohdalla niin väkisin joutuu tekemmään jotain tuon tyylistä saattaahan se olla et siinä jotain meni vituiksi mut sitten kun porsii ni mietitään uudestaan miten saisi vahvemmaksi tai jos löytyy hyviä vinkkejä niin otetaan vastaan.

__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
  #2  
Vanha 21.12.2013, 00:47
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maajo79 Näytä viesti
Sivuttais suunnassa ne on keskellä. pituus suunnassa taisi olla 2,5 cm ero en käynyt sitä muuttamaan kun oli noissa alkuperäisissä taka lehdissä naulat siinä kohden.

Sillä palikalla haettiin kaikkea muuta kuin korotusta mahtuu olemaa tarction bar, ohjaus varsi jne sitä olisi saanut alas päin noin 10mm kun akselihan ei ole suorassa ja kiinnitys kohta neliskanttisen putken kohdalla niin väkisin joutuu tekemmään jotain tuon tyylistä saattaahan se olla et siinä jotain meni vituiksi mut sitten kun porsii ni mietitään uudestaan miten saisi vahvemmaksi tai jos löytyy hyviä vinkkejä niin otetaan vastaan.
Tuota pituussuuntaa just kattelin. Kun näytti, että keskikohtaa edempänä on. Kokeilemallahan sen sitten näkee, kuinka kestää. Kun mielestäni epäkeskeinen sijoitus tekee sitä, että jousi vääntyy jossain määrin S-mutkalle?

Sitä kanssa mietin, että kun pyörän navasta jousen keskipisteeseen on jonkin matkaa noiden palikoiden kanssa, niin jonkinlaiset momentit kohdistuu U-pulteille... Vaan voi ne sen silti kestääkin, kun ei tosiaan kokemusta ole ja kuvasta vaan kattelin.
  #3  
Vanha 21.12.2013, 01:04
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Tuota pituussuuntaa just kattelin. Kun näytti, että keskikohtaa edempänä on. Kokeilemallahan sen sitten näkee, kuinka kestää. Kun mielestäni epäkeskeinen sijoitus tekee sitä, että jousi vääntyy jossain määrin S-mutkalle?

Sitä kanssa mietin, että kun pyörän navasta jousen keskipisteeseen on jonkin matkaa noiden palikoiden kanssa, niin jonkinlaiset momentit kohdistuu U-pulteille... Vaan voi ne sen silti kestääkin, kun ei tosiaan kokemusta ole ja kuvasta vaan kattelin.
Eikös toi traction bar estä sen kiertymän?
Tuossa kuvassa sitä ei vielä ollut mut tänään se tehtiin ja siinä ohjauksenletkujen kuvassa se näkyy
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
  #4  
Vanha 21.12.2013, 07:47
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maajo79 Näytä viesti
Eikös toi traction bar estä sen kiertymän?
Tuossa kuvassa sitä ei vielä ollut mut tänään se tehtiin ja siinä ohjauksenletkujen kuvassa se näkyy
Niinpäs näkyykin olevan ja estäähän se.
  #5  
Vanha 21.12.2013, 10:25
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Tuota pituussuuntaa just kattelin. Kun näytti, että keskikohtaa edempänä on. Kokeilemallahan sen sitten näkee, kuinka kestää. Kun mielestäni epäkeskeinen sijoitus tekee sitä, että jousi vääntyy jossain määrin S-mutkalle?

Sitä kanssa mietin, että kun pyörän navasta jousen keskipisteeseen on jonkin matkaa noiden palikoiden kanssa, niin jonkinlaiset momentit kohdistuu U-pulteille... Vaan voi ne sen silti kestääkin, kun ei tosiaan kokemusta ole ja kuvasta vaan kattelin.
Muistin väärin edessä keskinaula on jousen keskellä ja takana heittää hieman. Kuva vääristää hieman.
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
  #6  
Vanha 22.12.2013, 01:30
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Ei kai se keskinaula aina täsmälleen keskellä olekaan. Riipun puoli lienee aina se pitempi puoli. Toitsun etujousissa menee melko tasan, mutta vaikka -75 dusterissa riipun pää helkkaristi etupäätä pitempi.
  #7  
Vanha 22.12.2013, 15:57
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

On tuas touhuttu pikkasen eteenpäin taakse muutettiin jarruputket/letkut kulkemaan traction baria myöten samoin edessä on jarru letkut ja putket vedetty, ohjaus viimeistelty, lukkojen ilma putket vedetty.

Vielä olisi jarrujen ilmaus , muutama letkun kiinnikkeen laitto, alipaine pömpelin kytkeminen, letkut kiinni siihen ja solennoidien sähkön veto, pakoputket tehtävä, siinä oikeastaan sellaiset jotta pääsis koittamaan.

Toki kaikkea mahdollista on vielä vaiheessa etuvinssii ei ole edes aloitettu, isompi polttoaine säiliö pitäisi vaihtaa, sähköjä tuhottomasti kesken, sisusta vaiheessa, panssarointi aloittamatta, jarruputket kaipaisi lisää suojia, turvakaaret tehdä, autoa pitäisi laihduttaa 800kg jne..
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!

Viimeksi muokannut maajo79 : 22.12.2013 16:00
  #8  
Vanha 22.12.2013, 17:04
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

lissee tehova ni ei tarvihe keventee
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
  #9  
Vanha 22.12.2013, 17:48
maajo79 maajo79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
lissee tehova ni ei tarvihe keventee
Katotaan nyt jos tuo 480hv riittäisi edes koe ajo lenkille tapanin päivänä
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!!
Viestiketju on lukittu

Luokat
ahdin, blazer, hirviö, irok, portaali


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Wagoneer -78 "Loweer" MYYTY! ImacInnes Maasturiprojektit 88 25.06.2016 00:33
Myydään blazer 78 "kaalimato" cvy O/M/V Ajoneuvot 13 20.04.2011 00:02
Myyty Toyota BJ-40 -78 "EVO II Hippo" kivinen O/M/V Ajoneuvot 15 30.12.2010 19:07
Myyty Garret TA-51 66/78 "uus" 330 euria Turpo-Urpo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.06.2009 15:11


Sivu luotu: 03:16 (GMT +2).