![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Iso kiitos neuvoista ja avusta VEIJON ESSOLLE & BLZR79 anto apuja mistään mitään tietämättömälle jolla lähti mopedi käsistä
Niin elikkä sain ohjauksen asennettua nyt ei ole vielä kokeiltu mutta tottakai se toimii Ja saatiinhan toi traction baarikin valmiiksi maalia vailla Tosa simpukan päästä
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!! |
| Luokat |
| ahdin, blazer, hirviö, irok, portaali |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeep Wagoneer -78 "Loweer" MYYTY! | ImacInnes | Maasturiprojektit | 88 | 25.06.2016 00:33 |
| Myydään blazer 78 "kaalimato" | cvy | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 20.04.2011 00:02 |
| Myyty Toyota BJ-40 -78 "EVO II Hippo" | kivinen | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 30.12.2010 19:07 |
| Myyty Garret TA-51 66/78 "uus" 330 euria | Turpo-Urpo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.06.2009 15:11 |