Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.12.2013, 20:47
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika.U Näytä viesti
Joooooo, niissäki o lukkoperät ja puskee ketunhäntää xD
usein 4 linkit ja kevennetty korikin mutta... tiedäthän...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.12.2013, 21:06
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

AFTB 87 R-V Truck 7.4TBI 3 speed auto with 3.73 or 3.42 gears


mulla nyt kiinni tommonen
ANTY 87 G-R-V Van 7.4TBI 3 speed auto

Viimeksi muokannut tare : 20.12.2013 21:11
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.12.2013, 22:43
samppas samppas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.09
Sijainti: Helsinki
Viestit: 339
Perusasetus

Onko sulla tuo anty chippi sisällä siellä poksissa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.12.2013, 22:45
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

eli kun ohjelma pyytää suuttimia auki niin ne virtaa 3.2g sekunnissa vähemmän/ suutin ku ohjelma luulee niiden antavan eli about 31% vähemmän ku pitäis, ei ihme et käy huonosti
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.12.2013, 23:02
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

joo on ANTY nyt kun piti siirtää autoa ja tolla ANLW:llä kävi vielä huonommin..

nyt odotellaan että postista saapuu 454läppärunko niin eiköhän sitä pakettia koiteta siihen sitten kasata
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.12.2013, 23:26
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
joo on ANTY nyt kun piti siirtää autoa ja tolla ANLW:llä kävi vielä huonommin..

nyt odotellaan että postista saapuu 454läppärunko niin eiköhän sitä pakettia koiteta siihen sitten kasata
mitä se laajakaista näyttää anlw kohdalla
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.12.2013, 00:05
samppas samppas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.09
Sijainti: Helsinki
Viestit: 339
Perusasetus

Minusta kannattaisi tehdä seuraavaa:

Tarkasta löytyyko anwl poksista numerosarja 12277747.
Avaa boksin luukku ja katso onko siellä sisällä se anwl lastu.
Jos ok löytyy se anwl boksi kiinni.
Säädä polttoainepaine takaisin alas niin että käy tyhjäkäyntiä tai jos on painemittari niin jonnekin 12-13psi tienoille.
Sitten sulla ei ole varmaan vss nopeusanturia autossa? Onko park asento kytketty päälle "jatkuvasti"?
Sitten johtosarjan maadotukset myllyn etu ja takapuolella kannattaa tarkastaa.
Onko nakutussensori kytketty? anlw boksilla pitäis olla.
Nyt pitäis olla ruisku jonka Gm on about suunnitellut jos johtosarja on 1227747autosta.


Rikkaalla käynti:
Kun moottori on tyhjäkäynnillä ota lämpöanturi johto irti, nyt myllyn pitäisi käydä raakasti rikkaalla. Jos ei vaikuta käyntiin niin anturin piuha on poikki tai maadoitus puuttuu.
1227747 tbi:ssä imuvuodot sotkee aivolaatikon toiminnan, niitä ei sais olla.
Sitten jos ei käy hyvin niin kannattaa katsoa suuttimien keilat / tiputtaako tiivisteistä.

Sitte sytytyksen ja tyhjäkäynnin säätö...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.12.2013, 00:33
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samppas Näytä viesti
Minusta kannattaisi tehdä seuraavaa:

Tarkasta löytyyko anwl poksista numerosarja 12277747.
Avaa boksin luukku ja katso onko siellä sisällä se anwl lastu.
Jos ok löytyy se anwl boksi kiinni.
Säädä polttoainepaine takaisin alas niin että käy tyhjäkäyntiä tai jos on painemittari niin jonnekin 12-13psi tienoille.
Sitten sulla ei ole varmaan vss nopeusanturia autossa? Onko park asento kytketty päälle "jatkuvasti"?
Sitten johtosarjan maadotukset myllyn etu ja takapuolella kannattaa tarkastaa.
Onko nakutussensori kytketty? anlw boksilla pitäis olla.
Nyt pitäis olla ruisku jonka Gm on about suunnitellut jos johtosarja on 1227747autosta.


Rikkaalla käynti:
Kun moottori on tyhjäkäynnillä ota lämpöanturi johto irti, nyt myllyn pitäisi käydä raakasti rikkaalla. Jos ei vaikuta käyntiin niin anturin piuha on poikki tai maadoitus puuttuu.
1227747 tbi:ssä imuvuodot sotkee aivolaatikon toiminnan, niitä ei sais olla.
Sitten jos ei käy hyvin niin kannattaa katsoa suuttimien keilat / tiputtaako tiivisteistä.

Sitte sytytyksen ja tyhjäkäynnin säätö...
on se taren boksi 7747..

huomioithan että tossa koneessa on airgappi imusarja, jenkeilläkin on ollut noidenkanssa hieman säätöongemia tbi:n kanssa johtuen mm. bensan pisaroitumisesta imusarjaan kun ilmanvirtaus on pieni, (ja kylmissä keleissä läppärunko vetää kuuraan niillä) kone on peruskoneena 290hp versio ja tolla nokalla ja airgap imusarjalla varmasti keskialueen-5000 virtaukset on niin paljo paremmat että helposti vois ollakkin mahdollista että osasyy huonoon tyhjäkäyntiin ja videossa näkyvään laihalle menoon on siinä ettei ainakaan anlw joka on kuiteski säädetty normi 180hp swirl port kantiselle työjuhdan moottorille ei välttämättä osaa vaan heti mukautua, tyhjäkäynnin helpottamiseksi Iac tarvis säätää ainakin niin että läpät olis mahdollisimman paljo auki tyhjäkäynnillä, (ninku kaikissa tbi koneissa, parantaa tyhjäkäyntiseosta), mielummin korkeintaan 4-5 steppiä lämpösenä tehtaan 25-30 sijasta, auttais siihen park asennolla käyntiin

vss anturi oli hyvä mutta saa sen pelaa ilmankin, onhan tällä autolla jo ennenkin tbi ruutalla ajettu vaikkakin puhti vähän hukassa ollutkin.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.12.2013, 01:16
samppas samppas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.09
Sijainti: Helsinki
Viestit: 339
Talking

Ajattelin että ensin pitäisi saada ruisku toimimaan tyhjäkäynnillä niin kuin sen kuuluu tyyliin viat pois.

Itsellä meni paljon aikaa hukkaan kun virranjakajan vika sekoitti systeemejä.

Sitten alkaa muuttaa asia kerrallaan..

Varmasti kannattaa chippiä rukata.

Itse rukkailin L31 vortec myllyyn tbin ja aika massiiviset muutokset tuli karttoihin varsinkin sytytykseen... Ja vieläkin olis näprättävää.


Pitäiskö perustaa tbi topik tuonne tekniikka osastolle? täällä olis varmaan tietäjiä. Itse tarttisin tietoa "kiihdytyspumppu" toiminnosta tyhjäkäynnin tienoilla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin korotus(lakimuutos ilmeisesti) ??? anracing Tekniikka & Jutustelu 1 29.09.2008 22:20
Hj-61 Ongelma ilmeisesti hehkun releen kanssa? Aparaatti Tekniikka & Jutustelu 8 26.09.2007 20:38
Ilmeisesti islantilaisia kolariautoja... Eemeli2006 Linkit 1 12.12.2006 22:50
Hajosiko läppäristäni kovalevy?EDIT ilmeisesti ei krisu Helpdesk 5 10.12.2006 20:21
Myyty M: promodi BJ tare O/M/V Ajoneuvot 0 13.01.2006 11:38


Sivu luotu: 23:21 (GMT +2).