![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä käyremmillä jousilla korottaminen on perseestä.
Jousen tarvii olla jäykkä että se kantaa ja silloin se on vakioriipuilla lähellä ulosjouston maksimia. Riiput ei veny ja rajoittaa ulosjouston. Vaikka korottavalla jousella olisi 20 sisäänjoutovaraa niin se sinne jousta kuin isolla kuormalla. Jos olisi soa suorilla jousilla niin se joustaisi helposti sisään 10cm ja ulos 10cm. Olis kiva kokeilla millainen soa tulisi kun teettäisi norrat ja apunorrat suorempina ja kaveriks kuolleita lateja. Seuraavaks kai taon noi jouseni suoriks ja teen eteen soan ![]() Tuo takominen ei ole paha homma kun oppii mutta kauheeta säätämistä se on. Mielestäni tonni jousista on ihanan kallista, en sellaiseen itse pystyisi.. Jos tykkää vakiojousista niin koria on helppo korottaa ainakin 6cm kuten mulla. Se taas tarvis poistaa jos tekee sen soan.
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. Viimeksi muokannut helmapelti : 20.12.2013 16:02 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mistä autotalli edullisesti?? | tikkukuski | Chit-Chat | 27 | 21.04.2012 16:25 |
Mistä edullisesti ylikokomäntiä? | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.01.2012 13:42 |
Mistä hojoon esikammiot | Ruusulehto | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.10.2011 19:07 |
Mistä uudet jousipakat halvalla??? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.10.2005 13:43 | |
mistä iskarit hojoon? | hj | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.04.2005 19:30 |