![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
kävipä aamulla köpelösti kun kävin työkaverille tien aukasemassa mehtäpalstalle.
kotimatkalla irtosi lohkolämmitin ja nesteet tien varteen. pitäsikkö laittaa letkulämmitin kun lohkoon ei ole sopivalla sovitteella lämmitintä? tuoki oli liimalla kiinni ku oli väljä sovite.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Viimeksi muokannut smgt : 19.12.2013 19:45 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sorvissa pyöräyttää sovitekakkaran sopivasti pienemmälle elementille?
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Se ois vaihtoehto. Pitää tossa joululomalla paremmalla ajalla mitata se reijän koko ja koittaa ehtiä sopivaa. Tai sitte suosiolla ostaa pienempi ja holokittaa se...
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Valmet 802. Miks ulosotto ei mene enää päälle käynnissä? Sorvaa ikävästi.
Vielä kuukaus sitten meni kytkin pohjassa päälle nornaalisti. Ei tietty mitää haittaa ku sammuttaa ja laittaa sitte päälle. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
valmetista minä mittään juurikkaan tiijä mutta massey fergusonissa samat korinat kun 2soiskytkimen säätö pielessä... ei sen kyllä pitäis ihan ykskaks muuttua tommoseks.
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j...90061132296321 En muista ulkoa mutta siin kopin etupuolella kun seurailee ulosoton vipua niin muistaakseen on säätö. Auttaako kiristäminen vaivaan?
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ja sen yleensä sen "huomaa" siitä, että paineasetelmassa on 6 käpälää, ja joka toinen on erilainen. Jostain varmaankin löytyy luukku, mistä pääsee kurkistamaan tuota kytkimen painelaakeria/käpäliä? p.s Tuon oman 805 Belaruksen ostin kytkinvikaisena, ja kone oli saanut vettä pakoputkesta, ja ruostunut jumiin seisoessa... saksisokka käpälän akselista oli tärissyt/kulunut pois, 10 minuuttia/muutaman sentin saksisokka riitti kytkimen korjaukseen. Ja koneeseen+yms ostin 40 kg osia... |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ulosoton kytkimellehän on oma keppi ja oma säätö yms.
Useimmiten nuo Vallun ulosotot tahtoo jonkun verran "kirota" kun tyrkkii päälle. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Kovasta painostuksesta johtuen laitetaan sitten mutka
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
| (jää)ralli topic | VonLeka | Chit-Chat | 17 | 09.10.2008 20:05 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
| Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |