Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.12.2013, 12:25
h.hartikainen h.hartikainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.12
Sijainti: kiiminki
Viestit: 35
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Älä laita läppää, se kilkatus ottaa päähän peltoreiden läpikin... 90 asteen mutka eteenpäin niin monessa laitteessa voi peltoritkin jättää muuhun käyttöön.
mutkalle ääni täältäki. hiljenee koppi aikalailla..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.12.2013, 18:05
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

kävipä aamulla köpelösti kun kävin työkaverille tien aukasemassa mehtäpalstalle.
kotimatkalla irtosi lohkolämmitin ja nesteet tien varteen.

pitäsikkö laittaa letkulämmitin kun lohkoon ei ole sopivalla sovitteella lämmitintä? tuoki oli liimalla kiinni ku oli väljä sovite.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!

Viimeksi muokannut smgt : 19.12.2013 19:45
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.12.2013, 20:25
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti

pitäsikkö laittaa letkulämmitin kun lohkoon ei ole sopivalla sovitteella lämmitintä? tuoki oli liimalla kiinni ku oli väljä sovite.
Sorvissa pyöräyttää sovitekakkaran sopivasti pienemmälle elementille?
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.12.2013, 23:11
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Se ois vaihtoehto. Pitää tossa joululomalla paremmalla ajalla mitata se reijän koko ja koittaa ehtiä sopivaa. Tai sitte suosiolla ostaa pienempi ja holokittaa se...
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.01.2014, 16:22
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Valmet 802. Miks ulosotto ei mene enää päälle käynnissä? Sorvaa ikävästi.
Vielä kuukaus sitten meni kytkin pohjassa päälle nornaalisti.

Ei tietty mitää haittaa ku sammuttaa ja laittaa sitte päälle.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.01.2014, 17:13
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
Valmet 802. Miks ulosotto ei mene enää päälle käynnissä? Sorvaa ikävästi.
Vielä kuukaus sitten meni kytkin pohjassa päälle nornaalisti.

Ei tietty mitää haittaa ku sammuttaa ja laittaa sitte päälle.
valmetista minä mittään juurikkaan tiijä mutta massey fergusonissa samat korinat kun 2soiskytkimen säätö pielessä... ei sen kyllä pitäis ihan ykskaks muuttua tommoseks.
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.01.2014, 18:09
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
Valmet 802. Miks ulosotto ei mene enää päälle käynnissä? Sorvaa ikävästi.
Vielä kuukaus sitten meni kytkin pohjassa päälle nornaalisti.

Ei tietty mitää haittaa ku sammuttaa ja laittaa sitte päälle.
Huonolla tuurilla asetelman käpälä/t poikki
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j...90061132296321

En muista ulkoa mutta siin kopin etupuolella kun seurailee ulosoton vipua niin muistaakseen on säätö. Auttaako kiristäminen vaivaan?
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.01.2014, 20:28
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooppeli Näytä viesti
Huonolla tuurilla asetelman käpälä/t poikki
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j...90061132296321

En muista ulkoa mutta siin kopin etupuolella kun seurailee ulosoton vipua niin muistaakseen on säätö. Auttaako kiristäminen vaivaan?
Sitte vissii ei ajokaan oikein sujuis? Toimii muuten niinku kuuluukin.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.01.2014, 00:04
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
Valmet 802. Miks ulosotto ei mene enää päälle käynnissä? Sorvaa ikävästi.
Vielä kuukaus sitten meni kytkin pohjassa päälle nornaalisti.

Ei tietty mitää haittaa ku sammuttaa ja laittaa sitte päälle.
Siis siinä VOIS olla ns. kaksoiskytkin; siis kun polkaset kytkimen puoleen väliin, niin renkailla veto lakkaa, mutta ulosotto pyörii...
Ja sen yleensä sen "huomaa" siitä, että paineasetelmassa on 6 käpälää, ja joka toinen on erilainen. Jostain varmaankin löytyy luukku, mistä pääsee kurkistamaan tuota kytkimen painelaakeria/käpäliä?

p.s Tuon oman 805 Belaruksen ostin kytkinvikaisena, ja kone oli saanut vettä pakoputkesta, ja ruostunut jumiin seisoessa... saksisokka käpälän akselista oli tärissyt/kulunut pois, 10 minuuttia/muutaman sentin saksisokka riitti kytkimen korjaukseen. Ja koneeseen+yms ostin 40 kg osia...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 21.01.2014, 04:13
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Ulosoton kytkimellehän on oma keppi ja oma säätö yms.
Useimmiten nuo Vallun ulosotot tahtoo jonkun verran "kirota" kun tyrkkii päälle.
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.12.2013, 19:26
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja h.hartikainen Näytä viesti
mutkalle ääni täältäki. hiljenee koppi aikalailla..
Kovasta painostuksesta johtuen laitetaan sitten mutka
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Huutonet Topic psychobilly Linkit 15 03.03.2016 22:38
(jää)ralli topic VonLeka Chit-Chat 17 09.10.2008 20:05
Flippikeula topic Repro Tekniikka & Jutustelu 14 03.12.2007 21:37
Uusi topic IironSika Tekniikka & Jutustelu 37 02.12.2003 22:20


Sivu luotu: 15:47 (GMT +2).