![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ensivuodeksi taitaa olla tulossa vielä lisääkin 2 hengen traktoreita.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
mulla on trapperin 500efi. on hidas ja nopea vaihde. trapperi on pelannut tosi hyvin, toki purkasin sen paloiksi heti kun ostin sen ja vähän parantelin sitä. aika laiska se on johonkin merkkivehkeeseen verrattuna. mutta muutan virityksen kun tekee niin rupeaa tehoa olemaan niin kun merkkivehkeissä. lumi hommat hoituu jo vakio tehoillakin. mulla on omassa vielä isot renkaatkin, ja kaikki mitä olen sillä ajanut on metsässä ja nevalla. meinasin itse ostaa aluksi polariksen 500 mutta ostin sitten tuon ja oli hyvä ostos.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Itse kanssa tota Trapperia toisena vaihtoehtona katselen.
Se ois 3k€ halvempi ja samoilla vehkeillä paitsi ei kärryllä. Sitten se ois tieliikenne malli (se ajoneuvoveron osuuskin on yi 1k€) Tieliikennemallin hyvä puolet : - Saa ajaa lujempaa. - 2henk. huonot puolet : - Vakuutus kalliimpi ( mutta ei paha siltikään) - Katsastukset Eli tuo Trapperi http://www.nettimoto.com/trapper/400xl/648886
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 --- --- Cadillac DeVille -67 --- Polaris Sportman 550XP |
|
#4
|
||||
|
||||
|
älä vaan 400 trapperia osta, se on kaasari koneella ei ole hidasta puolta ja muutekin paljon vikaa enemmän kun 500efi:ssä. 400 trapperis ei kytkin rumpu eikä kytkin kauaa kestä auraus hommissa. , jos trapperin ostat niin 500efi tai 700efi.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kyllä mää laskisin tieliikennemallin huonoihin puoliin myös rajoitetut tehot...
Traktoreissa taas on tehot tallella mut vauhti puuttuu. Mun mielestä silti se käyttökelpoisempi rajoitus. Ei ole turhia kuristeltu niin tukkimetsässä ja lumentyönnössä on voimaa takana. Ja kuuleman mukaan ainakin can amiin saa helposti napin millä saa ohitettua rajoittimen jos vauhtia kaipaa. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hommasin pojalle kiinan ihmeen, merkkiä en muista. Takavetoinen variaattorilla. Oli epäkunnossa. Pari iltaa värkkäsin sähköjen kanssa ja siitä asti on pelannu. Laatu yllätti ainakin minut. Melkein uskaltaisin sotkeentua nelivetoiseenkin näillä kokemuksilla. Katemuovit noissa ei kestä mutta se ei vaikuta kulkemiseen.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 --- --- Cadillac DeVille -67 --- Polaris Sportman 550XP |
|
#8
|
||||
|
||||
|
tuo kyseinen linkittämäsi polle malli on 1 paikkainen ,ainakin tuo mun härpätin on...
ainakin 2012 mallin kojeessa on nopeuden rajoitin sähköinen ja ohitettavissa katkaisemalla yksi johto. mutta niinhän ei saa tehdä ,eihän... rajoittimen toiminta on tosin tuossa hieman ärsyttävää, laite ei vaan tasaiseen hyydy siihen 40, vaan kulku on rajoitintavasten hieman sellaista soutaa/huopaa menoa. itte tulee ajettua rajoitin pois päältä mutta silti aina sitä neljää kymppiä... ei silti mulla nuo pykälän isommat renkaat vispaa niin että ei kyllä tee mielikään ajella kovempaa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mönkijät | tapor69 | Tapahtumat | 4 | 11.12.2013 11:23 |
| Kaikki mönkijät kilpiin tulevaisuudessa? | Timo_L | Linkit | 19 | 23.10.2012 21:32 |
| omavalmiste mönkijät mailmalla ja kotimaassa | psychobilly | Linkit | 7 | 09.03.2011 18:55 |
| Tenavien mönkijät | MoggiMies | Chit-Chat | 12 | 04.06.2007 08:59 |