![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() paljos sitä voimaa nyt sitte pitäis olla tossa että huomaako eron vanhaan ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään näpräsin blazeria ns. pohjolan tallissa, tai onhan tossa katto päällä mutta kotona parkkihallissa eikä kimppatallin lämmössä ja mukavuudesssa. No joku -15 tuolla vain on ja reipas tahti piti vilun loitolla.
Eli ohjaustehostimen hihnapyörä piti vaihtaa. Orkkis on muovipyörä jossa vissiin alumiinia tuo napa joka on prässätty pumpun akselille. Oikean mallisella ulosvetäjällä irtosi hienosti ja uusikin meni paikalleen pikku ärhäyksellä. Uusi pyörä on kokonaan terästä ja hieman pienempi, eli tehostanee täysillä jo tyhjäkäynnillä. Orkkispyörällä oli tehostuksessa vähän eroa tyhjäkäynti vs n.1000rpm Hienosti oli halkeillu pyörylä ja napa klappaa tossa muovin sisällä ihan selvästi ja pyörii tyhjää ihan sormilla pyörittämällä. No olihan se noin 13v ollut palveluksessa jo. Niin ja uus pyörylä makso huikeet 30€, kotimaisesta vauhtikaupasta. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Miten se uus turbiini on pelannu?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kyl se on hyvin pelannu. Vetää tosi hyvin alhasilla kierroksilla ja laatikon lämpötilat on metsäajossa alemmat kuin ikinä. Tossahan oli tehostettu jäähdytyksen öljynkierto.
Vanha ehkä vaati hieman enempi rundia siihen perusliikkumiseen vaikka molemmissa stallspeed samaa luokkaa parin tonnin hujakoilla. Eli stallin alapuolella toi uus vetää paremmin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Oli vähän hyötykäyttöä blazerilla, tampattiin lumia silleeks jäärataa varten.. pienoisautojen jäärataa siis. Samalla tuli testattua työvaloja:
Eteen ja taakse tulee valoa ihan tarpeeksi, mutta sivuille kaipais lisää. Etuviistoon tulee paremmin valoa sentään kuin takana. Ehkä takana ylempiä valoja vois kääntää sivulleppäin jos tekis uudet kiinnikkeet tai edes tuunais nykyisiä. Katolle ei voi korkeuden takia (autotallin oviaukko) laittaa mitään, muutenhan siellä oliskin jo valoa kuin mettäkoneessa..! Yks mahdollinen paikka tuli mieleen, eli konepellin takanurkat ja niistä valoa suoraan sivulleppäin / tarpeen mukaan hieman etuviistoon ettei valokuvio sentään kuskia häikäise kun roikkuupi ikkunasta ulkona. Äkkiähän tuon kokeiliskin tallilla, mutta onko kommenttia tai parempia ideoita? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo parempaa paikkaa tarjota (ellet tee etuloksuun reikää ja ymppää siihen, mutta voi näyttää hieman irstaalta...) , oma kokemus on että konepeltiasennetut valot mukavampia omille silmille kun ei tule tuulilasille hajavaloja ja heijastuksia, asennuspaikan esteettisestä puolesta en kommentoi...
__________________
Mä en jätä mitään hiilijalanjälkeä...mä ajan autolla kaikkialle.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |