Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.12.2013, 07:50
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja koira Näytä viesti
Perä tärähti tallille viime viikolla, kiitos 454SS! Ruosteen ja korvakkeiden poistoa. Jarrut on siistissä kunnossa sisältä, samoin välitys on kuin uusi, vaikka vaihtoon meneekin.
Seuraavaksi korvakkeiden tekoa, ja välityksen vaihtoa.

Pikkasen hankaluutta tietää tilaanko 4.10 vai 4.56 välit. Laittakaapas vähän osviittaa.

Lukoksi tullee ARB tai Detroit, kannattaakohan lukko laittaa samalla kun perä vielä irti vai onko iisi laitella auton alla? Ei ole tullut ennen tehtyä.
Jos sulla pysyy noi 32" renkaat (tai mahd. vähän isommat) niin laita 4.56 suosiolla. Mulla on Grandissä 5.9 koneella 4.56 välitykset/ 32" BFG MT:t, eikä ole yhtään hullumpi ajaa. XJ:ssä mulla oli 4.88:t 35" renkaille, eikä olisi vähän tiheämmät haitanneet. Mulla pystyy Grandissä huiskimaan sen 130km/h mittarissa ilman että jengat on ihan älyttömät. Kokonaisvälitys on varsin samaa luokkaa XJ:n kanssa vastaavalla rengaskoolla ja automaattina.


Kannattaa kasata akseli kokonaan valmiiksi kun se on pöydällä, sitten vasta auton alle kiinni.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.12.2013, 18:39
koira koira ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.11
Sijainti: Lappeenranta/Hamari
Viestit: 357
Perusasetus

Ourait, 4.56 on kait oikea valinta. Lukkojen hommaaminen taitaa mennä myöhempään vaiheeseen, ovat sen verta tyyriitä.

Iskunvaimentimet menee mulla ltärkeysjärjestyksessä edelle.

Tuumaillu muutamia vaihtoehtoja ja nyt näyttäs, että tilaan Bilsteinin 5165 lisäsäiliölliset 255-70 vaimennuksilla.
Taakse 25-177510, 9,8" travel, compressed length 370mm, extensed length 620mm.
Eteen 25-175783, 11,6" travel, compressed length 429mm, extensed length 724mm.

Välistä löytyy vielä 25-187717, 11,3" travel, 409/696mm, mutta mutulla yllämainitut vaikuttaa passeleille. Hieman mutulla joutuu menemään, kun en päässyt kunnolla mittaamaan. Hintaa tuollaisilla on 161$ kappale. Niihin käy 7100 sarjan sisuskalut, jos haluaa myöhemmin vaihdella vaimennuksia.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
cherokee, expedition, jeep, venäjä, xj


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
XJ murrosremppa Dethlock Tekniikka & Jutustelu 33 08.05.2012 09:49
Ostettu XJ:n takavalo Pekka.j O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 10.06.2011 18:30
Ostetaan xj korotus jeepchero O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.10.2009 21:40
Ostetaan xj:n paisuntasäiliö kaistapää O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 02.10.2009 08:07
o: xj:n vetokoukku timppa253 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.03.2007 09:26


Sivu luotu: 03:26 (GMT +2).