![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onko paljon kevyempi ja mahtaakohan olla muotteja tallessa?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
En oo vielä puntarilla käyttänyt,Mutta on se jonkun kilon kevyempi vissiin joku -5kg vois olla aika realistinen...
Nimimerkillä REPRO on vissiin paremmin tietoa noitten alkuperästä,puikkaa yv:tä sille! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Perät väriin
![]() |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Pohja sudittu väriin rost-stoppia alle ja päälle hammeria...
Takaluukku hitsailtu.. keulaa aloiteltu leikkelemään,vinssiä ainakin +10cm taakseppäin tarkoitus siirrellä. -samalla kääntää riiput jousen perspäähän,Niin pitäisi olla etuylityksen lyhyt ja luistava ![]() ja onhan tuohon tilailtu u-pulttia/puslaa sun muuta oheistavaraa! Mistäköhän sais kontinluukkuun uutta tiivistettä,Niin vois vesikin pysyä ulkosalla paremmin jotain metritavaraako?? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Vinssi käytetty auki ja rasvailtu+yks juotos tehty uusiksi,kun oli ollut kaapelikenkä löysällä,niin oli vähän saanut lämpöö..
Vinssiä mallailtu paikoilleen ja saahan sen aika kivasti tonne uppoomaan ![]() Jousien kääntöä vähän aloiteltu ja jotain tollasta siihen tulee--> |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jouset käännelty,Etupään kiinnitykset noin ikään-->
Takapään tollaattiis(puslat puuttuu) Keulaa vähän pähkätty ja siitä tulee nyt sattui tulemaan tollainen! Vinssi on niin takana kuin mahdollista,Lampun alaosat oli vähän haperot,Niin laikalla pois ja tollaset putket tilalle ja alhaalta avonaiseksi,Niin ei jää muhimaan mitään sontaa jatkossa ![]() |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jotain pientä tylsää ja vaseliini pitoista...
Keltaset puslat löysi jousiin kutinsa,Kesällä laitetut mustat kumiset olikin jo tiensä päässä! u-pultit tuli pitkillä kierteillä joten niistä sai hyvin katkottua oikeenlaiset. Iskarit löysi etupäähän paikkanssa toisessa oli aika iso klommo,Mut oli siellä vähän vastusta jäljellä ![]() etupään klunssit purettu atomeiksi ja putsailtu-->Tuikata toi tiivistesarja niihin ja näkyi paketissa olevan uudet kääntöpään laakerit ![]() Seuraava vaihe oliskin sitten lukkojen päräyttäminen periin(kunhan saapuvat) ja ja... Jäljelle jää vielä. -koneen heittäminen keulille ja ne sähköt siihen -16"bedlockit -pohjaanlyönti kumit(edellinen kohta ekaks) -tankin tekeminen ja siihen joku panssarikyhäys -Toinen akku ostaa konttiin ja vetää sähköt nokille -Kaikkea pientä nyherrystä mihin palaa aikaa ja äkkiä varmaan pari palkkaakin ![]() Tähän rakentelu ajanjaksoon tai sit seuraavaan... -Takavinssi -Pultattavat Nojailuraudat -Eteen joku panssari mikä suojais vähän ohjausvarsiakin,Sellanen hyvin liukuva,Niin ei keula sukeltais suon alle ehkä niin helpolla. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
| Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
| Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
| Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
| Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |