Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.12.2013, 17:52
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
JA lasikuituinen konepeitto tuli RACINGRABITILTÄ
Onko paljon kevyempi ja mahtaakohan olla muotteja tallessa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.12.2013, 18:02
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

En oo vielä puntarilla käyttänyt,Mutta on se jonkun kilon kevyempi vissiin joku -5kg vois olla aika realistinen...

Nimimerkillä REPRO on vissiin paremmin tietoa noitten alkuperästä,puikkaa yv:tä sille!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.12.2013, 17:34
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Perät väriin

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.12.2013, 19:06
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Pohja sudittu väriin rost-stoppia alle ja päälle hammeria...
Takaluukku hitsailtu..

keulaa aloiteltu leikkelemään,vinssiä ainakin +10cm taakseppäin tarkoitus siirrellä.
-samalla kääntää riiput jousen perspäähän,Niin pitäisi olla etuylityksen lyhyt ja luistava
ja onhan tuohon tilailtu u-pulttia/puslaa sun muuta oheistavaraa!
Mistäköhän sais kontinluukkuun uutta tiivistettä,Niin vois vesikin pysyä ulkosalla paremmin jotain metritavaraako??
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.12.2013, 19:34
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Vinssi käytetty auki ja rasvailtu+yks juotos tehty uusiksi,kun oli ollut kaapelikenkä löysällä,niin oli vähän saanut lämpöö..
Vinssiä mallailtu paikoilleen ja saahan sen aika kivasti tonne uppoomaan

Jousien kääntöä vähän aloiteltu ja jotain tollasta siihen tulee-->
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.12.2013, 20:07
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Jouset käännelty,Etupään kiinnitykset noin ikään-->

Takapään tollaattiis(puslat puuttuu)

Keulaa vähän pähkätty ja siitä tulee nyt sattui tulemaan tollainen!
Vinssi on niin takana kuin mahdollista,Lampun alaosat oli vähän haperot,Niin laikalla pois ja tollaset putket tilalle ja alhaalta avonaiseksi,Niin ei jää muhimaan mitään sontaa jatkossa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.12.2013, 19:36
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Jotain pientä tylsää ja vaseliini pitoista...
Keltaset puslat löysi jousiin kutinsa,Kesällä laitetut mustat kumiset olikin jo tiensä päässä!
u-pultit tuli pitkillä kierteillä joten niistä sai hyvin katkottua oikeenlaiset.
Iskarit löysi etupäähän paikkanssa toisessa oli aika iso klommo,Mut oli siellä vähän vastusta jäljellä
etupään klunssit purettu atomeiksi ja putsailtu-->Tuikata toi tiivistesarja niihin ja näkyi paketissa olevan uudet kääntöpään laakerit
Seuraava vaihe oliskin sitten lukkojen päräyttäminen periin(kunhan saapuvat) ja ja...

Jäljelle jää vielä.
-koneen heittäminen keulille ja ne sähköt siihen
-16"bedlockit
-pohjaanlyönti kumit(edellinen kohta ekaks)
-tankin tekeminen ja siihen joku panssarikyhäys
-Toinen akku ostaa konttiin ja vetää sähköt nokille
-Kaikkea pientä nyherrystä mihin palaa aikaa ja äkkiä varmaan pari palkkaakin

Tähän rakentelu ajanjaksoon tai sit seuraavaan...
-Takavinssi
-Pultattavat Nojailuraudat
-Eteen joku panssari mikä suojais vähän ohjausvarsiakin,Sellanen hyvin liukuva,Niin ei keula sukeltais suon alle ehkä niin helpolla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu auto ku auto ^^spesialisti^^ O/M/V Ajoneuvot 3 21.10.2012 09:23
Myydään huolto-auto/asunto-auto HaKu O/M/V Ajoneuvot 3 07.04.2011 09:30
Myydään Linja-auto(kuorma-auto) offivesku O/M/V Ajoneuvot 29 07.03.2011 07:46
Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? SoksalItok Formula 1 2 30.05.2004 19:48
Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? Laskos Formula 1 11 28.11.2003 14:45


Sivu luotu: 02:51 (GMT +2).