![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
taitaa välitykset olla jotai 6luokkaa. ja etuakselit kestää jossain määrin trialia, kunhan muistaa käntää kotelot puolelta toiselle siis taakse tulevasta etuakselista, ihan varma en ole onko kaikki peltiperät vinohampaisia? officrosisssa tuskin kestää pitemmän päälle, vähintään vahvistettava. kestävyys saattaa olla himpun parempi ku volvolaisissa, mutta jonku verran painavemmat. ot: ja valuperät kestäny kuksassa vuodesta 1997 asti, murrosten laakerikuppeja lukuun ottamatta, ne tehtiin aikoinaan laakeripronssista ja hyvin on kestäneet
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mites olette toteuttaneet levyjarruja mogin peltiperäiselle akselille ja mahtuuko 16" vanteiden sisälle jarrut?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
edullinen vaihtoehto jos ei halluu kalliita wilwoodin satuloita laittaa. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Piti pelastaa tämä porttaali possu huostaan "hellään" kotiin.. Jos ottais tämän taas hieman aktiivisempaan offi käyttöön.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Toi rumilus
-38,5X14,5X16 MAXXIS CREEPY CRAWLER Volvon vakio vanteet (Jormalainen badlock ) -leveys 191 renkaan ulkoreunasta reunaa -otteessa auton leveys 180 lokarin levikkeestä mitattu renkaat oli (235/85 R16) Volvo vakiovanteet -pituus 4160 (otteessa) -omapaino 2150 (otteessa) -saa vetää 3500 kg jarrulista kärryä (otteessa) -korkeus 208 (ei mitattu kattotelinettä mukaan)
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers Viimeksi muokannut Rohmo : 18.09.2016 10:19 Perustelu: muutama sana usko nyt |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sami_k Näytä viesti kuinkas lämpösinä porukalla noi volvon portaalipoksit/navat on siirto ajosssa noita tänään ihmettelin ja mittailin navan lämpötila pyöri noin 55c poksi noin 35c perä noin 30c laatikot noin 70c nämä mitattu noi 50km lenkin aikana ihan samoja aikoinaan mittailin hoTTenToTissa, ja valaistuin sellaiseen uskoon, että ne tarinat kuumenevista bokseista maantieajossa taitavat johtua laahaavista jarruista __________________ En ole mitannu lämpötiloja. Kerran toinen taka-akselin poksi oli käsin kokeiltuani tosi kuuma ja silloin jarru laahasi päällä (mulla rumpujarrut vieläkin takana). Ja mitä olen ajellu yhtä soittoo yli 300 km ei sen kuumempi mitä meiltä esim.kulmakorpeen 45km. Eli ei huolta kun öljyt on oikeissa paikoissa ja jarrut kunnossa
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
406 akseleihin jaonmuutos
Jatkanpa tähän vanhaan ketjuun.
Unimogin 406 rumpujarrulliset akselit kyseessä ja niihin tarvis tehdä japsijako ja levyjarrut. Mutta mutta,miten sen toteuttaisi, jos joku on moisen tehnyt niin mielellään kuvia ja neuvoja otetaan vastaan. 😁 Liitteenä pari kuvaa ja mauserin mitta on mallina miten tuo japsijako tuohon osuisi,huonosti.
__________________
RRC -87 |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Uaz lukot ja muuta jorinaa | Smuli | Tekniikka & Jutustelu | 67 | 02.04.2013 20:39 |
| sj 410 renkaat, vanteet ja yleistä | antti_boy | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.06.2007 19:30 |
| bj.n yleistä tietoa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.07.2005 07:19 | |
| Muutos katastus (Yleistä keskustelua) | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 19.03.2005 18:01 |