Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 12.12.2013, 09:58
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

taitaa välitykset olla jotai 6luokkaa. ja etuakselit kestää jossain määrin trialia, kunhan muistaa käntää kotelot puolelta toiselle siis taakse tulevasta etuakselista, ihan varma en ole onko kaikki peltiperät vinohampaisia? officrosisssa tuskin kestää pitemmän päälle, vähintään vahvistettava.
kestävyys saattaa olla himpun parempi ku volvolaisissa, mutta jonku verran painavemmat.
ot:
ja valuperät kestäny kuksassa vuodesta 1997 asti, murrosten laakerikuppeja lukuun ottamatta, ne tehtiin aikoinaan laakeripronssista ja hyvin on kestäneet
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uaz lukot ja muuta jorinaa Smuli Tekniikka & Jutustelu 67 02.04.2013 20:39
sj 410 renkaat, vanteet ja yleistä antti_boy Tekniikka & Jutustelu 8 05.06.2007 19:30
bj.n yleistä tietoa Tekniikka & Jutustelu 4 27.07.2005 07:19
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) juha_t Tekniikka & Jutustelu 34 19.03.2005 18:01


Sivu luotu: 01:00 (GMT +2).