Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.12.2013, 08:24
Mojoman:n Avatar
Mojoman Mojoman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.03.07
Sijainti: Nänsesteri, Bermuda.
Viestit: 494
Perusasetus

Mulla on GoPro 3 Black ja Sonyn HDR-as15

Sony on melkein joka suhteessa parempi. Äänet tulee kotelonkin sisälle hyvin, käyttö helpompaa ja ennenkaikkea toimii paremmin. Kuvan laadussa ei niin paljoa eroa, että sillä olisi mitään merkitystä. Hintakin taitaa suomessakin olla jo alle kahdensadan.

__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.12.2013, 10:21
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

kysytääs täälläki, eli lämpeneekö teidän kamerat käytössä kuinka paljo
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä käytännön eroa? Gopro 3 silver vs. black edition Dectane Chit-Chat 23 02.05.2013 11:47
Myydään GoPro kiinnikkeitä (tarttuvia, tasapohjasia) boolz O/M/V Muut 4 25.04.2013 17:44
White man & Black men SamppaFIN Jokes 0 12.09.2002 10:30
Black & White List Lars Business 0 04.01.2002 08:31


Sivu luotu: 19:02 (GMT +2).