Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.12.2013, 20:29
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GaryRock Näytä viesti
Mulla on ensin puhallin ja sen jälkeen kenno. Lämmin ilma tulee kennon alta ja menee suoraan putkilla ylös ikkunalle ja/tai jaloille, joka valittiin läpällä.
Kylmälle ilmalle on keskellä ja sivuilla suuttime ja se ei kierrä kennon kautta.
Jep, ja näin se menee kaikissa suzukeissa, oli kyseessä sitten SJ410, 413 tai Samurai.

__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.12.2013, 13:37
GrapL GrapL ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.09.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 245
Perusasetus

Mikä, mistä, millä hintaa bensapumppu neljäyksnollaan?

Isäukolla ollu sähkönen aikasemmi, olivat korjaamolla tutkiskelleet ettei tuotto enää riitä 3000rpm kohdilla ja sen jälkeen. Sen vuoksi nyhtää ja ryypyllä joutuu jo avustaa.

Alkuperäinen mekaaninen paikka on laipalla tulpattu, oisko paras hommata siihen täytettä eli alkuperäinen mekaaninen vai jatkaa tällä sähköpumppu meiningillä?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.12.2013, 13:53
iikkoo:n Avatar
iikkoo iikkoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.11.09
Sijainti: Laihia
Viestit: 284
Perusasetus

Onkos suzukien startit samanlaisia? Tarttis päivittää uuteen vanhan väsähdettyä. Swiftin 1.3i moottori ja joku 5 vaihteinen vaihdelaatikko ja itte kori ja runko on 410
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.12.2013, 18:49
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GrapL Näytä viesti
Mikä, mistä, millä hintaa bensapumppu neljäyksnollaan?

Isäukolla ollu sähkönen aikasemmi, olivat korjaamolla tutkiskelleet ettei tuotto enää riitä 3000rpm kohdilla ja sen jälkeen. Sen vuoksi nyhtää ja ryypyllä joutuu jo avustaa.

Alkuperäinen mekaaninen paikka on laipalla tulpattu, oisko paras hommata siihen täytettä eli alkuperäinen mekaaninen vai jatkaa tällä sähköpumppu meiningillä?

Mulla oli vanhassa 410:ssa motonetistä ostettu 70e Hugon pumppu, mun aikana ainakin toimi hyvin.

Lepa voi kertoo mikäli pumppu on lauennut ?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.12.2013, 20:23
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Mulla oli vanhassa 410:ssa motonetistä ostettu 70e Hugon pumppu, mun aikana ainakin toimi hyvin.

Lepa voi kertoo mikäli pumppu on lauennut ?
Voin kertoa Lepan puolesta, että vielä rokkaa pumppu
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.12.2013, 19:39
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.174
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GrapL Näytä viesti
Mikä, mistä, millä hintaa bensapumppu neljäyksnollaan?

Isäukolla ollu sähkönen aikasemmi, olivat korjaamolla tutkiskelleet ettei tuotto enää riitä 3000rpm kohdilla ja sen jälkeen. Sen vuoksi nyhtää ja ryypyllä joutuu jo avustaa.
Yhtäkkiä ajattelisi että ryyppy pahentaisi tilannetta jos ei kaasariin tule tarpeeksi bensaa.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.12.2013, 19:40
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.174
Perusasetus

Kuuluuko tuon siirtäjän hampaiden ottaa kokoajan tuohon toiseen rattaaseen? Tuskinpa kun järjellä ajattelee mutta kysyn silti. Millähän sen voi saada niin ettei se ota siihen kiinni?

Laatikko on suzuki sj:n valoton jakis.

__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.12.2013, 20:56
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli Näytä viesti
Kuuluuko tuon siirtäjän hampaiden ottaa kokoajan tuohon toiseen rattaaseen? Tuskinpa kun järjellä ajattelee mutta kysyn silti. Millähän sen voi saada niin ettei se ota siihen kiinni?
Jos nyt ei muisti ihan petä, niin mun mielestä tuo etuvedon kytkentärengas on takavedolla ajaessa koko ajan tuon etuvedon lähdön siirtohampaissa kiinni, ja nelivedon kun kytkee, niin sitten se siirtyy vasta tuohon asentoon kuin kuvassa(tai ei siis tietysti noin alas kuitenkaan että menee jo ohi etuvedon hampaista). Eli ei siis pyöri siellä koko ajan mukana, jos tätä ajoit takaa?
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.12.2013, 20:57
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli Näytä viesti
Kuuluuko tuon siirtäjän hampaiden ottaa kokoajan tuohon toiseen rattaaseen? Tuskinpa kun järjellä ajattelee mutta kysyn silti. Millähän sen voi saada niin ettei se ota siihen kiinni?

Laatikko on suzuki sj:n valoton jakis.
Holkki on koko ajan sen "pääakselin" hammastuksen päällä ja nelivetoa kytkettäessä liukuu kuvassa vapaana olevien hampaiden päälle. Eli kuvassa asiat ihan oikein.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.12.2013, 20:59
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Holkki on koko ajan sen "pääakselin" hammastuksen päällä ja nelivetoa kytkettäessä liukuu kuvassa vapaana olevien hampaiden päälle. Eli kuvassa asiat ihan oikein.
Ai niinkös päin se olikin. Muistin sitten väärin.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 11.12.2013, 21:37
GrapL GrapL ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.09.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 245
Perusasetus

Mikä bensiinipumppu tai lähinnä mistä autosta tää oli?

En ainakaa haulla motonetin sivuilta löytäny mitään
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 11.12.2013, 21:45
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.174
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Holkki on koko ajan sen "pääakselin" hammastuksen päällä ja nelivetoa kytkettäessä liukuu kuvassa vapaana olevien hampaiden päälle. Eli kuvassa asiat ihan oikein.
Eli silloin tuossa on joku vika koska nuo vapaana olevat hampaat ottavat aavistuksen kiinni holkin hampaisiin. Mieleen tuli jotta kun tuo etuvedon akseliin laitetaan laippa niin vetääkö se akselia sen kriittisen puoli milliä ettei hampaat enää ota holkkiin kiinni?
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 18:37 (GMT +2).