![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mikä, mistä, millä hintaa bensapumppu neljäyksnollaan?
Isäukolla ollu sähkönen aikasemmi, olivat korjaamolla tutkiskelleet ettei tuotto enää riitä 3000rpm kohdilla ja sen jälkeen. Sen vuoksi nyhtää ja ryypyllä joutuu jo avustaa. Alkuperäinen mekaaninen paikka on laipalla tulpattu, oisko paras hommata siihen täytettä eli alkuperäinen mekaaninen vai jatkaa tällä sähköpumppu meiningillä? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onkos suzukien startit samanlaisia? Tarttis päivittää uuteen vanhan väsähdettyä. Swiftin 1.3i moottori ja joku 5 vaihteinen vaihdelaatikko ja itte kori ja runko on 410
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla oli vanhassa 410:ssa motonetistä ostettu 70e Hugon pumppu, mun aikana ainakin toimi hyvin. Lepa voi kertoo mikäli pumppu on lauennut ![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kuuluuko tuon siirtäjän hampaiden ottaa kokoajan tuohon toiseen rattaaseen? Tuskinpa kun järjellä ajattelee mutta kysyn silti. Millähän sen voi saada niin ettei se ota siihen kiinni?
Laatikko on suzuki sj:n valoton jakis.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jos nyt ei muisti ihan petä, niin mun mielestä tuo etuvedon kytkentärengas on takavedolla ajaessa koko ajan tuon etuvedon lähdön siirtohampaissa kiinni, ja nelivedon kun kytkee, niin sitten se siirtyy vasta tuohon asentoon kuin kuvassa(tai ei siis tietysti noin alas kuitenkaan että menee jo ohi etuvedon hampaista). Eli ei siis pyöri siellä koko ajan mukana, jos tätä ajoit takaa?
__________________
-Pauli- |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Holkki on koko ajan sen "pääakselin" hammastuksen päällä ja nelivetoa kytkettäessä liukuu kuvassa vapaana olevien hampaiden päälle. Eli kuvassa asiat ihan oikein.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Mikä bensiinipumppu tai lähinnä mistä autosta tää oli?
En ainakaa haulla motonetin sivuilta löytäny mitään ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Eli silloin tuossa on joku vika koska nuo vapaana olevat hampaat ottavat aavistuksen kiinni holkin hampaisiin. Mieleen tuli jotta kun tuo etuvedon akseliin laitetaan laippa niin vetääkö se akselia sen kriittisen puoli milliä ettei hampaat enää ota holkkiin kiinni?
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |