Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.12.2013, 18:15
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
alaselkä paukahti taas vaihteex
eli ruokavalio koostuu,, tramali, sirdaludi,, motifene dual,, arcoxia jne jne

ja olkapään leikkauksesta ei ole kuulunut mitään
kuulostaa tutulta. 10v on kärsitty selkä ongelmista. sen oon huomannu että lääkkeillä saa vaan kipua siirrettyä seuraavaan päivään ja taas seuraavaan. lopulta tulee "burn out" ja vähän pidempi sairasloma.
vittumaisia noi lääkkeet kun ne auttaa kyllä hyvin mutta jää koukkuun.

leikkausta on mietitty mutta ei 26v vielä. kyllä se on sitte viiminen vaihtoehto. eikä se joillakin auta ku vuoden ni on taas samassa jamassa.
3v sitten ku olin miltei vuoden sairaslomalla ni ruvettiin eläkkeelle jäämisestä puhumaan.

se on muuten jännä homma kun ei voida esimerkiksi ammattikoulussa opettaa oikeita nosto liikkeitä. vasta kelan kuntouksessa ensimmäisen kerra ne mulle opetettiin. ja sitä ennen jo yli 5v töissä nostellu.

edit: mitä muuten kävi ku selkä "pamahti" ?

Vanha 09.12.2013, 18:43
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

edit: mitä muuten kävi ku selkä "pamahti" ?[/QUOTE]

puita hakiessa liukastuin ja samalla kiertoliike,, se oli siinä..
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vanha 09.12.2013, 18:51
Epro:n Avatar
Epro Epro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 24.12.10
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
kuulostaa tutulta. 10v on kärsitty selkä ongelmista. sen oon huomannu että lääkkeillä saa vaan kipua siirrettyä seuraavaan päivään ja taas seuraavaan. lopulta tulee "burn out" ja vähän pidempi sairasloma.
vittumaisia noi lääkkeet kun ne auttaa kyllä hyvin mutta jää koukkuun.

leikkausta on mietitty mutta ei 26v vielä. kyllä se on sitte viiminen vaihtoehto. eikä se joillakin auta ku vuoden ni on taas samassa jamassa.
3v sitten ku olin miltei vuoden sairaslomalla ni ruvettiin eläkkeelle jäämisestä puhumaan.

se on muuten jännä homma kun ei voida esimerkiksi ammattikoulussa opettaa oikeita nosto liikkeitä. vasta kelan kuntouksessa ensimmäisen kerra ne mulle opetettiin. ja sitä ennen jo yli 5v töissä nostellu.

edit: mitä muuten kävi ku selkä "pamahti" ?
Mitenkään muuhun kommentoimatta voin kertoa että ainakin meille opetettiin seitsemän vuotta sitten Haminan ammattiopistossa metallipuolella työturvallisuus-tunneilla kaikki oikeat nostoliikkeet ja vastaavat asiat. Ensin vielä luokassa teoriana ja sen jälkeen käytännössä koneistuspuolella ja opettaja valvoi että liikkeet tehdään oikein. Silloin tuntui hölmöltä mutta jälkeenpäin ajatellen varmaan ihan fiksuakin opettaa nämäkin asiat kunnolla.
Vanha 10.12.2013, 01:50
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

no tän oon jo aikoinani kertonut..

eli eniten vituttaa kaikki

ja juuri tämän olen kertonut että eniten vituttaa kaikki vaikkei ole vittuakaan..

JA SILLÄ MENNÄÄN EDELLEENKIN.. j
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vanha 10.12.2013, 07:00
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

No sillalailla, eilen illalla sitten Jeepin kylkeä silitteli paikallinen bussifirma. Olin oikealla kaistalla ja bussi vasemmalla kaistalla, kun bussikuski päätti vaihtaa kaistaa.

Olin ilmeisesti kuolleessa kulmassa, kun ei nähnyt minua ollenkaan. Ei ehtinyt jarruttamaan eikä muutenkaan väistämään, kun oli kaikenlisäksi jalkakäytävällä jalankulkijoita, koko kylki lommoilla ja naarmuilla peili, vanne ja eturengas sai kipeetä.

Soitin heti poliisin paikalle, joka totesi bussikuskin syylliseksi. Näitähän sattuu. Bussikuskille tuli huomautus.

Eniten harmittaa se paperisota ja auton näyttö ja kaikenlaiset muut harmit jota tietysti tulee eteen. Jeeppi on tietysti jossain vaiheessa korjaamolla, perkeles kun pitäisi sitten vielä töissä kulkea ja olisi ollut muutakin ajoa ja tavaran
kuljettamista.
Vanha 10.12.2013, 11:24
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Exclamation

Sokea dösäkuski?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi Näytä viesti
No sillalailla, eilen illalla sitten Jeepin kylkeä silitteli paikallinen bussifirma. Olin oikealla kaistalla ja bussi vasemmalla kaistalla, kun bussikuski päätti vaihtaa kaistaa.

Olin ilmeisesti kuolleessa kulmassa, kun ei nähnyt minua ollenkaan. Ei ehtinyt jarruttamaan eikä muutenkaan väistämään, kun oli kaikenlisäksi jalkakäytävällä jalankulkijoita, koko kylki lommoilla ja naarmuilla peili, vanne ja eturengas sai kipeetä.

Soitin heti poliisin paikalle, joka totesi bussikuskin syylliseksi. Näitähän sattuu. Bussikuskille tuli huomautus.

Eniten harmittaa se paperisota ja auton näyttö ja kaikenlaiset muut harmit jota tietysti tulee eteen. Jeeppi on tietysti jossain vaiheessa korjaamolla, perkeles kun pitäisi sitten vielä töissä kulkea ja olisi ollut muutakin ajoa ja tavaran
kuljettamista.
-Vakuutuksesta sijaisauto..?

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vanha 11.12.2013, 02:39
_Jape_:n Avatar
_Jape_ _Jape_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 24.01.12
Sijainti: Lahti
Perusasetus

stressiä pukkaa monestakin asiasta
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? samisami2 Chit-Chat 13 05.09.2005 08:32

Sivu luotu: 08:59 (GMT +2).