![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
nyt kuvien kera....
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kyllä ne ainakin 1,5bar paineilla kesti nuo vanteet metsää
Se laatikko lipsuili vähän joka suuntaan metsässä ajettaessa,pakki katosi aluksi jos renkaille tuli painoa liikaa,esim. vinssatessa,lopuksi se hävisi kokonaan. Ja ei,ei ole minun vaan kerhokaverin entinen.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Passasko se ropeli? Hyvin kai se laatikko pelas niinkauan ku siellä öljyä piisas
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joko takarunko tutkittu, omassa oli niin mätä että ei tosikaan
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Juu haiskahti jo se vanha laatikko semmoiselle kärylle ettei enää parhaassa iskussa ollu,öljytkin oli melko mielenkiintoisen näköiset...:-D juu ropeli passas mainiosti,kiitosta vaan!! :-) rungosta en ole löytänyt vielä yhtään reikiä vaikka olen konttaillut tuolla auton alla...kopasta löytyi kaksi reikää,peräkontin lattiasta ja akun alta toinen,ihmeen ruosteeton tuo vaikuttaa olevan...ainakin vielä...:-) jospa nuo vanteet kestää sitte meikäläisenkin ajoja,laitan varmuuden vuoksi 2.5 kiloa ilmaa...:-D
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
tämäkin rupes melkein omin avuin liikkumaan ku kerkes värkätä....mutta ei tietenkään sitte saanu liikkumaan asti,ku alko vastustaan...jostakin kosmisesta säteilystä johtuen toinen öljynlauhduttimen letku on lyhyt...en tiedä onko sitte pari vuotta uudemmassa 3.9 rangessa hitusen erilaiset nuo lauhduttuminen putket kun ovat vissiin sellaisesta,paksummat ainakin,se putki missä on se anturi ei aivan yllä perille,n. 10cm lyhyt,saatana...
tässähän ei tosiaan ollu ollenkaan lauhdutinta ku ostin tän,ja putketki oli katkaistu konehuoneeseen joten niistäkään ei iloa ollut.mut nyt laitan luultavasti mesen lauhuttimen ja johonki eripaikkaan ku vinssin eteen tuo ois kuitenki tullu,ois vaan ollu kiirus koeajolenkille.... mitä se anturi muuten ilmottaa,painetta,määrää,lämpöä??toinen mitä jäin miettimään oli turbiinin pultit vetolevyyn,kiristysarvoksi annettiin joku 42nm muistaakseni,aika löysältä tuntui joten laitoin 56nm.ja liimaa tietenkin,toivottavasti pysyvät,samoilla tulilla kiristelin kardaaninlähdöt ku olivat sormitiukkuudessa ja vuosivat,170nm. laitoin ne joten luulis pysyvän...vkonlopuksi jos koittais saada tulille,pakoputken teko,poikkipalkin loveaminen,ja se prkleen lauhdutin,ilman putkea ei kehtaa enää ajella ku viimeksi sain murhaavia katseita koeajolenkillä pelkillä pakosarjoilla...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
jokos liikkuu? Voitas käydä viikonloppuna ajaan tuolla paikallisella alueella..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Range Rover 3,5 V8 -87 MYYTY | Marko.S | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 07.04.2013 10:32 |
| Myyty Range Rover V8 EFI -87 | Niko | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 24.10.2010 10:44 |
| Myydään Range Rover osia 87-91 | Holst | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 19.07.2009 18:06 |
| Myyty Pilkotaan Range Rover vm.87 | kuningaskulkuri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 02.12.2008 23:15 |
| Range Rover -87 EFI tyhjäkäyntiongelma | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2007 18:17 | |