Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_
toveri tuossa puhukin 100% lukoista eli oman käsityksen mukaan kumpikin pyörä vetää yhtäpaljon jolloin kääntyminen vaikeutuu luonnollisesti pienemmissä vauhdeissa, ja kiristetty on huomattavasti halvempi ratkaisu, ja kyllä kiristetylläkin vetää kaikki, mutta tietysti takana vetää kumpikin vaikka vauhtia olisi 80km/h toisin kuin kytkettävällä ei vedä ellei ole kytketty. jos on rahaa siottaa lukkoon niin ehdottomasti kannattaa silloin ottaa, mutta tuo shimmaaminen on parempi vaihtoehto kuin hitsattu satkun lukko,
|
Joo kyllä voimansiirron äkkiä rikki saa jos 100% lukoilla jauhaa menee turhaan esim. maantieajossa... Onko näissä kaikissa LN65:ssa se kitkalukko takana ? Uudemmissa taitaa olla ainakin mutta tästä vanhemmasta ei ole varmuutta... Täytyy katsoa jos kiristyksestä löytys vähä tietoa haulla, se olis ainakin hyvä ensiapu.