![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hobla! Kun miula on 75ah ja 72ah akut tuossa uuvvet varattuna kingiin laitettavaksi, ni onko tuosta ampeerituntimäärän heitosta mittää haittoo?? 75 meinasin laittaa "pääakuksi" apparin puolelle ja 72n kuskin puolelle lisäakkupaikalle. Tulipa vuan tuossa mieleen että kysäsen tiältä, ennenku lähen ostamaan toista akkua vartavasten!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kai sillä joku pieni haitta on, exidellä sanovat joskus kun ostin kyseisen yhdistelmän että purkaa pienempää, joten päädyin suoraan 100ah akkuihin. jotkut myös puhuneet että eri merkkiset ovat keskenään purkaneet itseään. mutta liekko sitten puheita itsellä ei purkanut vaikka oli exiden 100ah ja vartan 100ah akut.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Justiisa... No tuokii järjestely men vituiksi kun jäikin sitte 72 pääakuksi ja 75 toiseksi. Pitää käyvvä vaihtamassa tuo pienempi kunhan palautukset tulee! Jääpipähän tuo 72 sitte projekti Crowniin akuksi.
Miten muuten mahutit nuo 100ah akut kingin pellin alle??? melekosen tiukahkot paikatha siel on... pituudestaan mahtuu pikkusen pidempi, mutta levveys ja korkeus on tarkat.
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) Viimeksi muokannut Nippan : 01.12.2013 16:29 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ja nuitten 75 ja 100ah akkujen hinta erokaan ei päätä huimaa. keskimäärin mitä katselin niin boschin 70ah-77ah akkuja saa 113€ - 125€ luokkaan. ja kun taas 100ah akkuja saa 149€ hintaan, ja sitten halvemmalla tietysti jos jotain sznajderin akkuja haluaa käyttää, eli ei kovinhaan paha investointi, niin ja 100ah akku istuu ilman koroketta kuskin puolle ja vänkärin akun voi vetää sisällekkin jos haluaa.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#6
|
||||
|
||||
![]() Kitkalukko
Lukkoperää kirimässä...
Vetoakselit irrottaa ensin? Käsittääkseni kartaania ei tartte? Voisko sinne vain laittaa rikat joilla kirii pakkaa vai pitääkö olla ihan oikeat simmit ja kitkapalt sinne lisää? Olisko jollain purettua lukkoperää josta sais lisälevyjä (shimmejä vai mitä noli)? Jos löytyy niin YV:tä vois laittaa... Tuossa aiemmin on juttua tärinästä 60 ja 80 välillä kun neliveto päällä. Johtuis etukardaanin liun väljyydestä kait. Voiko sille tehdä mitään? Onko Jyrdenillä asiaan konstia? Ei se vielä haittaa kun itse ajelee takavedolla työajot, mutta ei oikein uskalla antaa vaimolle käyttöön ilman nelivetoa..
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo) ![]() Viimeksi muokannut Guffaw : 04.12.2013 22:51 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kuullostas tuo täristys etukartaanin liun väljyydestä. Johon auttaa lähinnä timmimmän kardaanin vaihto. Näin talvellahan auttaa rasvaus jonkun verran, kun kohmettuu ku ei laita punasta sinne. Muistelen et PetroCanadalla toi punanen oli pakkasen kestävää (itsellä josksu tuota muutama tuubi ollut). |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mikä vaivaa kingin polttoaineen saantia.. Tankista tulee pa.letku suodattimelle, suodatinta ennen on käsi pumppu ja ajossa kone imasee sen vähän väliä luttuun ja meno loppuu siihen... vähän ajan päästä taas se palautuu ja sama uudelleen...
Oon tyhjänny tankin ja vähä aikaa ajettu uusilla aineilla ja sit vaihettu suodatin.. Voiko se metallinen tankilta tuleva putki jäätyä niin umpeen? Mutta päästää vähän löpöä kuitenki läpi. Missä kohtaa tankilla on letkun lähtö jos tempasen sinne uuet letkut normi polttoaine kumi letkusta.. Niin ja tankiin tulee korvaus ilmaa.. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Anturassa on noi letkulähdöt tankilla. Näkee heikosti, jos vakio korolla varustettu lavan alla noi lähdöt. Siin lähdöstä metalliseen putkeen on n. 20cm alkujaan kangasvahvisteista (päällä tuo kangas) letkua tuo väli. Itsellä omassa aikoinan oli orkkista tuo, ja nyt en oo tavannut ku sisäisesti vahvistettua letkuu. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
moro! tietääkö joku voiko tuossa td25 riiselissä pakosarjan kääntää toisinpäin eli ylösalaisin osuuko viel pultit reikiinsä.kauhee himo turbottaa tuo laite. oisin kyllä kiinnostunut jos jollakin olis jo valmis pakosarja kyseisen keksinnön turbotukseen. millasia turboja ootte käyttäny?
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Terraanon pakosarjan ku hommaat, niin helpottaa kummasti ahtamista. Ahtimen valintahan riippuu siitä, että mitä silla haluaa.
Itsellä Pajerossa 300:sest turbo Mersusta vakio ahdin, ja tuolla sain ajosta paineet pois. Mut ahtaa ku tarvii vedollakin. Eli tuota vosi ajatella Kinginkin kylkeen tai vastaavaa. En missään nimessä sitä Pajeron vakio ahdinta käyttäs tässäkään ennään vaikka tuota on käytetty. Oma Kingi ahdetaan, ja pumppu tulee ahdonalasilla karoillakin oleen sitten. Tuohon meinasin tällästä; http://www.cfmotorsport.fi/turbo-wr2...nen-p-844.html ... |
#12
|
||||
|
||||
![]()
no mutta tuohan wr 280 on aikas inhimillisen hintanenki. mistäs öljyn kierto otettu alipainepumpulle lähtevästä lohkon kyljestä vai öljynsuotimen jalasta? terraanon pakosarjaa aattelin jos jostain löytää tai vaikka koko kone ku motti täytyy kuitenki käyttää pois ku parempaa kytkintä huutaa tilalle.
-mites onko kukaan tehny tieliikennekelpoista kinkkukaappia jäykällä etuakselilla ja kierrejousi alustalla? |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itsellä ahtimena "pikku mitsu" taisi olla anastettu jostain 325td bemarista. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Ei onnistu pakosarjan kääntö ainakaan TD-koneessa. Ei ole kiinnityspultit kohdillaan...
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo) ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mulla saattaa olla viellä nurkissa ylimääräsenä takaveto kingin turpo pakosatsi ahtimen laippa vaan puuttuu, ja tietoa ei ole käykö tuo laippa td25 jyrden varmaan osaa selventää senkin ![]()
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Mikäli Td sarjasen kylestä tuo sarja on, niin käyhän se siihen. Sd-sarjasessahan eri kokoset kanavat jne ihan ja onhan siin imusarjakin samalla kylellä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |