Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.11.2013, 14:27
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.729
Perusasetus

14.12 pikkujoulusafiiri tätä kuluvaa vuotta....eikun tulille ja ajamaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.12.2013, 15:02
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Unhappy

eipä ehi mitenkään pikkari ajeluille. Auto edelleen hangessa, pikkukumit alle pitää tönäistä ja tuupata massikalla katokseen "sulamaan" voipa olla että ens kevväänä jytissöö uuvelleen... tai talavi hulkohvissa...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.12.2013, 15:15
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.729
Perusasetus

no sitten en ota vinssinrumpua mukaan...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.12.2013, 07:08
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

Kiitokset vaan...


Lepoantille sorvailusta ja sun muusta. Nyt on rumpu kotosalla muutaman pitkän viikon reissanneena mutta eikö tuo tuosta tokene ihan piakkoin omalle paikalleen potemaan reissu kohmeloa... toivottavaasti pian jo sitäkin saa vaijerilla kiristellä kunnolla...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.12.2013, 19:03
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

tartin irrottelua...


Joona räppäs startin irti ja nyt tarviis venkoilla onko sieltä mitään rikki tai muuta häröä. herkkään kyllä pyöri käsin mut puretaan ja katotaan onko hiilissä sanomista tai muita oireita. jos ei vikaa löydy niin koitetaan vara startilla, ja jos ei sittenkään pelaa niin pitää koittaa löytää uutta palikkaa...
Auto nyt eka kerran tallissa, pikku kumit alla, aika reppanan näköinen.

Startista: virtaa kun tarjoo akulta, naksuu vaan. solenoiti ilmeisesti kaput. Kannattaako korjailla vai ostellooko kokonaan uuven paketin... mätänetillä näytti olevan 129€ ja pantti kone vaihossa... mielipitteitä.
TAI jos on tarjota edellämainittuja laitteita, saa viskata vinkkiä.

Viimeksi muokannut metsienmies : 30.12.2013 19:05
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.12.2013, 10:47
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

Hoidossa..


Startti tulossa joten sen puoleen se on kunnossa. Pitää paremmalla ajalla kunnostella yks tartti pihasta varalle....
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.01.2014, 03:25
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

tämän työstö jatkukoon...


Tappelin itteni kanssa myynnistä vai enkö myy, aikani kinasteltua päätin hallituksen kanssa etten sitten myy. Pidetään matalaa rohviilia ja mennä miten pystytään. Vituttas liikaa jos hävittäisin pois. nyt on varmaa että auto pysyy perheessä tovin tästä eteenpäin.
Moni soitti ja kyseli autosta, kiitti heille ja SORI, en voi myydä. Monta seikkailua on tuon kanssa vielä edessä. Milloin missäkin. Seuraavaksi siis ajokuntoon laitto.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Toyota Hilux 4x4 2.4D -90 PROJEKTI O/M/V Ajoneuvot 5 13.02.2008 14:38
Jeep Cherokee jarruongelmia IKUINEN TAKUU !!!!!! sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 26 01.12.2006 12:13
Hilux evo projekti Mutamies Tekniikka & Jutustelu 3 06.05.2005 21:18
M:hilux projekti O/M/V Muut 0 04.12.2004 18:35
M hilux offi projekti O/M/V Muut 9 16.10.2004 20:15


Sivu luotu: 02:52 (GMT +2).