![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kai täältäkin voi kysyä... Ei kenelläkään ole kokemusta GasGas EC 300 Enduropyörästä? On tommonen poltellu hommata kunto enskaks.... Olis yks vm.2003 tiedossa ok hintaan. Onhan tosiharrastajan silmissä tommonen 10v vanha enska jo aika loppu mutta kun ei ole rahaa tarpeeks nii... ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
kaverit sanoi, että "osta jamaha, se ei pamaha"...eli tuollainen WR250R nelarienska tuli hankittua kuntopyöräksi viime kesänä. Laiska, mutta kevyehkö, huoltoystävällinen ja hyvillä ominaisuuksilla ("Dual Sport") varusteltu...ja kyllä sillä saa vauhdin tuntua kun puiden välissä suhaa menemään...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mites muuten tommosen kilvitys? Kerta ton gassin saa kai kanssa ostettua kilpien kanssa niin onko millanen operaatio kilvittää tommonen 10v vanha? Oli vaan tuplahinta jos on kilvissä, jos tollaseen päätyy niin täytyy ainakin aloittaa ilman. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
jos ei ole punakilpipaperia jolla osoitetaan että peli otettu käyttöön vaikka -03 niin vanhakin pyörä saatetaan verottaa uuden mukaan, siis jollei ole mitään pitävää dokumenttiä että pyörä on oikeasti jonkin ikäinen. ja tässäkin asiassa saa varautua siihen että joka luukulta ja virkamieheltä saattaa saada erilaista informaatiota. mullekkin pyörän yksityinen myyjä sanoi että ei saa kilvitettyä, muan virallinen ktm-myymälä sanoi että ei ole mahdollista näin "vanhan" rekisteröinti. no, aikansa kun selvitti, soitteli, kyseli ja esitteli papereita niin homma ei ollutkaan mikään ongelma. ja nyt kilvissä huimat 7,6kw mopotin. sen verran selvitin asiaa että 2-t vai 4-t, niin tulin siihen tulokseen että ei koskaan käytettyä 4-t crossi tai enska pyörää itselle hanki. tai sitten käytötunnit ja historia täytyy tietää ehdottomalla tarkkuudella.... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kehtaatko vinkata mitä oli verot tohon vm-06 kotkaas? Paa vaik privalla jos et taho tähän...
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan riippuu vähän mallista ja valmistajasta tuo "järkevyys" 2t vs 4t ja tietenkin omista arvostuksista. Enemmän "vauhtia" saa tietenkin suhteessa käytettyyn rahaan kun ajelee 2t:llä. Ylläpito...tietenkin vanhat ja paljon ajetut kisaraadot voi olla aika töiseviä pidettäviä jos joutuu kursimaan kasaan kokoajan jostain nurkasta, mutta eiköhän se ole sama asia 2-t:ssäkin, tosin vähän yksinkertaisempina se on edullisempaa, mutta kenties jopa tiheämmällä syklillä saa rapata/huoltaa?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuollaisella pyörällä pitäisi ensi kesänä lähtee Reiman kanssa Eurotrialeihin Slovakiaan.
-Jyki |
#9
|
||||
|
||||
![]()
No, sanotaan nyt vaikka näin karkeesti...:
Pyörät on suht samanlaisia, paitsi koneet. 4t-kone on kalliimpi ja nostaa pyörän hintaa. Esim. vm2011 250cc 2t pyörä on melkeen tonnin halvempi kuin vm2011 450cc 4t pyörä. 4t koneessa on paljon enempi vaihdettavaa/huollettavaa kuin 2t koneessa. Venttiilit on esim vaihdettava tietyn tuntimäärän jälkeen, Muutoin käy äkkiä niin että lautanen tippuu männän päälle ja vaihdetaan paljon muutakin. Kaveri laski vuoden käytön jälkeen mitä tuli maksaan 2012 exc mallisen kotarin nelarin yksi käyttötunti. Kävi sen jälkeen vaihtamassa uuteen kakstahtariin, niitä kun ennekin ollut ja ylläpitokustannukset huomattavasti pienemmät. Muutenhan noissa kuluu paikat aika samalla tavalla. |