Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.11.2013, 11:25
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Yllättäen taasen "Lantikka".
Paitsi että Toyota Land Cruiser ei ole Lantikka....(Land Rover)....

__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.11.2013, 11:33
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Paitsi että Toyota Land Cruiser ei ole Lantikka....(Land Rover)....
Aha.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.11.2013, 19:34
Swoop Swoop ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.08
Sijainti: Vihti
Viestit: 489
Perusasetus

Laitetaas tännekin kun pisti tuolla ODeen puolella silmään.

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/6076505
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.11.2013, 23:55
hami hami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.05.05
Sijainti: kitula
Viestit: 115
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Swoop Näytä viesti
Laitetaas tännekin kun pisti tuolla ODeen puolella silmään.

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/6076505
Ja vielä kallis paska..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.11.2013, 11:28
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hami Näytä viesti
Ja vielä kallis paska..
Mikä lie hinta ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.11.2013, 14:41
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Mikä lie hinta ?
Mersuforumilla tiedettiin kertoa että 1500€.
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.11.2013, 11:41
piippu piippu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.05.05
Sijainti: Härmä & Jokioinen
Viestit: 316
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hami Näytä viesti
Ja vielä kallis paska..
Sinulla lienee sitten joku perustekkin väittämällesi?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.11.2013, 22:22
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Aha.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Paitsi että Toyota Land Cruiser ei ole Lantikka....(Land Rover)....
Lantikka=land cruiser
Maku asia siitä ei voi, kun kiistellä
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.11.2013, 07:03
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
Lantikka=land cruiser
Maku asia siitä ei voi, kun kiistellä


http://www.slck.net/viewtopic.php?t=4311
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.11.2013, 08:53
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Perusasetus

Mitähän Kaitsu67 luulet että tarkoitin tuolla kirjoittamallani kera hipsukoiden: Yllättäen taasen "Lantikka"???

Sitäkö että sieltä paljastui taasen LC, vai sitä että se oli taas mainittu Lantikaksi?

Viimeksi muokannut wikke : 28.11.2013 08:55
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 28.11.2013, 23:31
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Cool

taas lantikoita


http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6076598

http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6074958
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 30.11.2013, 08:57
Keksi51 Keksi51 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 21.11.11
Sijainti: Pirkkala, Suomi.
Viestit: 8
Perusasetus

Tommen Land kruiseri ois hyvä noihin metsästyshommiin. Onko autot sinun?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 30.11.2013, 23:51
rigberi rigberi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.12
Sijainti: Askola
Viestit: 56
Perusasetus

http://www.nettikone.com/atec/tela-ajoneuvo/1249691

Tässä se nyt sitten on!! Huusin minä, mutta emäntä ei ollu samaa mieltä?
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 01.12.2013, 01:41
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rigberi Näytä viesti
http://www.nettikone.com/atec/tela-ajoneuvo/1249691

Tässä se nyt sitten on!! Huusin minä, mutta emäntä ei ollu samaa mieltä?
Kyllä joka miehellä täytyy ainakin yksi AT-S olla, talvikin tulossa.

http://www.youtube.com/watch?v=c7Yn-S2KhBI
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 28.11.2013, 23:35
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Mitähän Kaitsu67 luulet että tarkoitin tuolla kirjoittamallani kera hipsukoiden: Yllättäen taasen "Lantikka"???

Sitäkö että sieltä paljastui taasen LC, vai sitä että se oli taas mainittu Lantikaksi?
Katos joo, en hoksannu
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suomi24:sesta Bongattua Rotta-Racing Chit-Chat 0 04.05.2008 20:52
nettiautosta bongattu!! RJ70 Linkit 20 21.02.2008 21:30
Nettiautosta bongailtua LateX4 O/M/V Ajoneuvot 1 11.12.2006 15:13
Bongattua "Offi sälää" Zamppa Chit-Chat 4 08.09.2006 18:51
Nettiautosta bongattua Sami_V O/M/V Muut 0 05.02.2004 08:38


Sivu luotu: 23:04 (GMT +2).