Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.11.2013, 14:23
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.480
Perusasetus

Tänää taas jo aamusta liikkeellä...


Tommottinen kasa tuli hallille


Siittä sit arvottii jousia... Etee tuli alkuu nuo noin


Taakse tommoset.

Näitä varmaa vaihellaa ja etitää ku saa koppaa päälle yms katottuu miten paino jakautuu.


Perän purkua ja välitys vaihtoo. 3.7 -> 4.11


Tuosta kauniista kappaleesta pitäis pillittää kaikki ylimääränen pois, ja laittaa uutta rautaa


Nyt tilanne näyttää tältä

__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.11.2013, 20:20
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

sehän valmistuu hyvää vauhtia
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.11.2013, 21:13
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.480
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
sehän valmistuu hyvää vauhtia
Juu, yritystä saada mahd nopee ajoo. Ei sillä et mikää hinku olis ajaa, mut...
Pieni tavote saada liikkuu viel tänä vuonna.
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.11.2013, 21:26
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Juu, yritystä saada mahd nopee ajoo. Ei sillä et mikää hinku olis ajaa, mut...
Pieni tavote saada liikkuu viel tänä vuonna.
26.12 ajossa?
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.11.2013, 22:13
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.480
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
26.12 ajossa?
Toivottavasti
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet Dectane O/M/V Renkaat ja vanteet 1 19.01.2013 15:02
Myyty 40" 17" r15 sarja/Vaihdetaan 35"-37"/699E/Tarjous tommitt O/M/V Renkaat ja vanteet 37 18.07.2012 20:21
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin Sam66 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 27.06.2012 20:39
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 5 17.04.2011 17:00
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43


Sivu luotu: 18:13 (GMT +2).