![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tollanen -87 LJ saapuili tontille. Koppa ja runko siistissä kunnossa. Ajettu 495000km.
Kone aivan helvetin patalaiska keksintö. Minkäänlaista huoltohistoriaa auton mukana ei ollut, mut luulis et tohon on joskus jotain remonttiakin joutunu tekemään ![]() Toi mekaaninen vinssi joutais tosta keulalta myyntiin... |
|
||||
|
||||
![]()
Joo ny en saa kuvaa näkyyn kiitos tietokoneen. joo eli hehkut mikkä tilasin 11v densojen tilalle ei ollukkaan densoja vaan hehkut mikkä tilasin niin oli saman hintaset kuin densot ja mallia HKT CORPORATION, made in japaani ja numeroita mitä oli lootan kyljessä oli:
hkt - PT-147 Ref - 19850-54071 Model toyota 2L-T 6 volttiset En tiiä sitten onko laadukkaita mutta hyvin tuntuu toimivan |
|
||||
|
||||
![]()
No noi on just niit 'Motonetin halpoi paskoi' mitä haukutaan, mut ei mulla oo valittamista.
Ainakin mulla Boschit sotki hehkutuksen ajastukset (hehkuttivat ihan hiton pitkään ja kärähtivät sitten aika lyhyessä ajassa) ja 6v _sopivia_ (kts linkkini vähän ylempänä) Densoja en ole onnistunu löytämään joten noilla samoilla paskoilla itekin hehkuttelen. Ois kyllä kiva kuulla mitä muita 6v hehkuja todistetusti on saatavissa.
|
||||
|
||||
![]()
saas nähä kuinka pitkään noi mulla kestää. Noi densot mitä alussa sain niin niissä ei ollut tollaista pykällystä kuin siinä linkittämässäsi kuvassa. ja ne meni kyllä heittämällä paikalleen mutta vaihoin poies ku oli 11v
|
|
||||
|
||||
![]()
http://www.varaosat24.com/fi/varasto...2,0,1/DG211,66
tollaset densot tuli mulle ekalla tilausyrityksellä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |