Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.11.2013, 18:33
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Kun mittaan yleismittarilla eri käämien vastusarvot niin
U1 ja U2 väliltä löytyy 30 ohmia,
V1 ja V2 väliltä ei mitään,
W1 ja W2 väliltä ei mitään.
Kun taas V1 ja W2 väliltä 60 ohmia,
W1 ja V2 väliltä 0,2 ohmia

Sekavaa eikö totta?


Voi olla tyhmä kysymys, mutta pyörittelitkö moottoria ollenkaan vastuksia mitatessa?

Vai oisko siellä jotain nopeus vastuksia/rajoittimia?


J.K eiks ole ihanaaaa kun ei ole loogisen värisiä noi kaapelit

__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.11.2013, 22:57
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Kyllä on 1 vaiheinen oikosulkumoottori, siis tuolla kondensaattorilla tehdään tuo "3:s" vaihe.

Mutta miksi turvakytkimelle menee 4 johtoa? onko sulla tuon turvakytkimen jälkeistä kytkentää?

Jos olis pakko arvata:

W2 on tuon magnetointikäämin pää (toinen on v1) ja u1 ja u2 olisi pääkäämi.

ja W1 ja v2 on lämpötilan kliksoni (siis kuumuudesta avautuva kosketin, joka avaa ohjausreleen pitovirtapiirin)

Edelleen arvaus: Se, miksi tuo on kytketty noin: siis se että kondensaattori ja apukäämi on sarjassa, ja ERILLÄÄN pääkäämistä, vois olla se syy, että kun päävirtakäämin napaisuus käännetään toisin päin, pyörimissuunta muuttuu. (miksi?)
Ja arvaus kytkennästä: päävitakäämin (30 ohmia) toiseen päähän nolla ja toiseen päähän vaihe, 60 ohmin ja konkan sarjaankytkennän toiseen päähän vaihe ja toiseen nolla. ja tuo W1 ja V2 vois olla tosiaan lämpösuojan avautuva kosketin.

Kokeile ennen kuin heität romukuormaan, kuten sanoin, kytkentä on arvaus.... siis ei tieto (Ranskalaisia perinteisesti ostetaan nakkikopilta... eikö tuo LS ole patonkien maasta?)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Viair 450C 12V sähkömoottorin ehjät sisuskalut. bluevan O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 03.09.2013 12:24
Sähkömoottorin uudelleen käämiminen (unohdettu) Arska-tehtaalta Chit-Chat 3 12.08.2009 19:33
Laturin kytkentä? IironSika Tekniikka & Jutustelu 10 16.01.2007 22:25
Sähkömoottorin kierroksia.. kristian Tekniikka & Jutustelu 5 20.12.2006 00:01
Lisävalojen kytkentä 4x4 Tekniikka & Jutustelu 0 26.02.2003 19:15


Sivu luotu: 13:56 (GMT +2).