![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Eikös se kytkinhässäkkä ja kwh mittari pidä olla taas erilainen jos myydään ylijäämäsähköä verkkoon verrattuna vaan varavoiman käyttöön sähkökatkon aikana...? Se ylijäämä sähköhän pitää synkata samaan vaiheeseen valtakunnan verkon kanssa ja saada pikkasen korkeammaksi jännite jne jne...
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Aurinkosähköinverttereissä on sellainen tunnistinkytkentä, joka katkaisee sähkön syötön verkkoon, jos jännite katoaa.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 13.11.2013 21:02 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Periaatteessahan sähkön myynti verkkoon pitäisi toimia kun oman voimalan jännite on suurempi kuin verkon jännite. KWH mittari on vaan oltava kaksisuuntainen...
__________________
- eskimo kaenuusta |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Pajero gen3 dieseli 2.5 tai 3.2 vm2001< Ilmansuodatinkotelo+putket | Vorokki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.02.2013 17:08 |
| Ostettu ilmalämpöpumpun putket | FinnDRZ | O/M/V Muut | 24 | 08.08.2010 16:54 |
| Ostettu Patrollin suuttimet + putket | Rausku4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.06.2009 20:16 |
| HJ61 ohjaustehostimen putket | snööri | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.08.2007 22:02 |
| sivu putket | Yleiset | 2 | 01.02.2003 12:00 | |