![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tarttia kopsuttelin ja johtoja heiluteltu, akuissa virtaa 13.4v ihme jos on hiilet menny, ku on aina pyörittäny tsiljoona rpm
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt oon jo maailmalla menossa eri autolla joten en pääse tutkimaan ennen la-su yötä... pähläilin tässä että jos startin heräte uupuu niin silloinhan ei kytkeydy solenoidi eikä moottori?? Onkos se heräte 12 vai 24v jos koitan suoralla virralla
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja muista ettei kestä startata niin, ettei "salamarauta" vedä, sillä lepoasennossa olevat (lataus-) koskettimet eivät kestä starttimoottorin ottamaa virtaa. (kärähtää se iso sulake siitä konehuoneen sulakerasiasta ![]() Siis tarkista yleismittarilla, että salamarauta todella kytkee akut 24 volttiin. Siis siinä lokasuojan päällä/sisällä on molemmat peltikuoriset releet, sekä salamaraudan että starttimoottorin solennoidin (herätevirta) releet. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
onhan akkujen kaapelit kunnolla kiinni? ei tarvii olla ku aavistus löysällä niin ei välttämättä tapahu mitää. tuli vaan mieleen ku toissa aamuna itellä ei volvo startannu ku oli - kaapeli hivenen löysällä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
On gaapelssonit kunnolla kiinni
![]() ![]() ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Chevy vani ei tahtonut startata ei edes solenoidi paukauttanut niin valu/puriste kengän sisältä oli hapettunut kaapeli ja runsaasti repimällä vasta irtosi ja oli aivan hapettuman vihreä koko kaapelin pää.
Vika parani uudella kaapelikengällä. Vaikea oli löytää ennen kuin apukaapelilla tökkäsin akun napaan suoraan kun emäntä startti asennossa avainta piti kopistelin kaapelia nimittäin ympäri konehuonetta ettiessä moottorin maa vikaa kun kaapeli ei edes käsin heilunut kengässään
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sen verran selvinnyt että heräte kuulemma uupuu. Joskus ku täältä pääsöö kotio nii pitää selvittää mistä on johto poikki tsi jotai
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rellun käynnistysongelma | ärjy | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 01.08.2013 20:44 |
King capin käynnistysongelma | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2011 00:06 |
Samurai käynnistysongelma + etuakselin öljyvuoto | Smäkä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.09.2009 23:13 |
BJ:n käynnistysongelma ei oo enää | P.S-77 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.10.2006 06:27 |